Par putnu medībām, piebarotiem kaķiem – putnu slepkavām un mežstrādnieku vēlmi kokus zāģēt ar putnēniem ligzdās
Pēteris Apinis, ārsts23.08.2016.
Komentāri (40)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
emīls1
02.09.2016. 10:09^TAS IR INTERESANTI^^
:)):D Apvērsums MELU vēsturē! -22. jūl. 2016.,g. Ren Tv Baltija raidījumā zinātnieki pierāda, ka Ādams un Ieva/ no ribas/ ar ribonukleīnskābes palīdzību/ ir ģenētiski pārveidoti no REPTILOĪDIEM..ar gēnu inženieriju.Tiem nometot zvīņas / iespējams arī astes/ ,un , atrodoties īpašā apsargājamā teritorijā - esot pamazām sākuši iegūt cilvēcīgu veidolu , kas ir noticis 6557 gadus iepriekš. Bet tas saskan arī ar citu šī TV kanāla informāciju , ka šie -jau "Modernie reptiloīdi "ir tomēr bezdvēseles un bezsirdsapziņas radījumi. Tas, ka viņi ir izplatīti pa pasauli un kopojoties ar daudzu rasu un tautu cilvēkiem, kas mūsu Zemi ir apdzīvojuši jau miljonus gadus iepriekš-tiem Ādamu un Ievu pārvēršanas procesiem .Visiem ir zināms, ka Austrumu tautām ir pilnībā noliegts jebkādā veidā attēlot cilvēku sejas-ikonās, mozaīkās, gleznās , skulptūrās u.tml. Un paradokss ir noticis-rādot un izplatot gan pēc tūkstošiem gadu modificēšanas- pilnīgi KAILUS vīrietim un sievietei līdzīgas cilvēkveidīgas būtnes visās iespējamās M.Saziņas līdzekļu sistēmās. Tikai vēsturiski nesen Masu saziņas līdzekļos miljardos eksemplāru izplata šos j.-krist sistēmas tā sauc.""svētos""..Salīdzinām ar mūsu...spārnoto teicienu-Nu kā var neticēt? !..Zinātnieki saka, arī, kad viņi bija kalpojuši Ēģiptē, tad vēl viņi vēl maz izskatījušies pēc cilvēkiem, kā dēļ Mozus viņus vadāja 40 gadus pa tuksnesi, kuram pāri pāriet varēja pāriet dažās nedēļas, lai veidotu Rases attīrīšanos.Tagad, kā mēs zinām-senie ēģiptiešu pēcteči vairs nedzīvo Ēģitē.Tos vardarbīgi ir izstūmuši tie arābi..., kas pat nesen gāzās uz Eiropu. Taču zinātnieki pievērš arī uzmanību, ka viņus...visvieglāk var atšķirt pēc sejas vaibstiem-sevišķi pēc deguna formas un pretdabīgi izrunātās skaņas .Rrr... TV raidījumā arī ziņoja, un ir izpētīts , ka šie radījumi/ veidojumi/ sadarbojas ar Nibiru planētas reptiloīdiem, kas 1 x reizi 3600 gados fiziski tuvojas mūsu Zemei , lai savāktu /jau savākto/ zeltu, kas te tiek '"iegūts par viņu pašu drukāto papīra naudu-eiro un dolāriem"/ faņķikiem/ , un caur savām bankām izdala valdībām , struktūrām un privātpersonām - turklāt arī uz pilnīgi ciniskiem principiem /pievienotiem procentiem/- savējiem bez %, bet pārējiem kā saka...""pēc jūsu...deguniem"". Lai saprastu kā viņi pakļauj, pazemo un zombē -pēc viņu klasifikācijas ""gojus"tātad nežīdus, tad mums tas ir saprotams izlasot "Cianas gudro protokolus ", kas ir atrodams internetā- tekstiem, kas nežīdu pakļaušanai ir uzrakstīti un izdoti jau 19.gs. Plus viņu izveidotās t.s. j,-krist.reliģijas sistēmas t.s.daudzi mācītāji, kas savus "atavismus" slēpj zem garajiem talāriem un caur spec. arhitektūrā vedotām maģīskām kulta celtnēm- baznīcām- izkrāpj /nozog/ īsto cilvēku DVĒSELES, kuras izmanto savu..maģisko kultu melnajām darbībām .Ir pierādīts, ka tās izmanto pat kā degvielu ! savu kosmosa kuģu starpgalaktiskiem lidojumiem . Vēl tiek atgādināts, ka masveida noziegumus pret mazgadīgiem bērniem / zēniem/ veic jūdu krist mācītāji-pedofīli.:)) Mēs balti-ārieši savu krietnumu un stiprumu veidojam ciešās baltās rases ģimeniskās saitēs, ar saviem simttūkstošgadīgiem rituāliem kā krustabām un pārējiem baltu rituāliem. Lasiet saitā marasloks.lv
Es
02.09.2016. 07:38»
Apinis ir ņerga
medības nav lopkautuve
21. gadsimtā - nevajadzīga, iedomāti elitāra nodarbe.
urciks
30.08.2016. 07:31»
určikiem
Jums nav absolūti nekādas sajēgas par dzīvnieku tiesībām...
Tu savu rietumu problemātiku atstāj rietumiem. Latviešu tautā jau izsenis ir nosodīta slikta izturēšanās pret dzīvniekiem. Tāpēc šī tipiskā rietumu problēma nav mums aktuāla. Tas, ka Tev gribās risināt Latvijā neesošas problēmas, liecina par Tavu savdabīgo lietu uztveri. Savukārt par šī savdabīguma patiesajiem cēloņiem, lai spriež citi...kompetenntāki.
urciks
30.08.2016. 07:20»
určikiem
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/lauris-liepa-rigas-laiks-lielo-pertiku-tiesibu-ritausma.d?id=45698500
Hm...Tad jau TU jutīsies īsteni pagodināts, ja kāds Tevi nosauks par "pērtiķi"? Uztversi kā komplimentu? Bet ja nopietni, tad es redzu vienu tendenci, kura gan tiek slēpta aiz rūpēm par dzīvniekiem - pielīdzināt dzīvnieku cilvēkam, tādējādi padarot cilvēku pašu savās acīs par kaut ko mazāk vērtīgu. Tas savukārt paver plašākas iespējas pasliktināt cilvēku dzīves apstākļus un pat atvieglot vai padarīt mazāk nosodāmu dzīvības atņemšanu cilvēkam. Respektīvi tiek bruģēts celš uz cilvēka iznīcināšanas vienkāršošanu un pašsaprotamību. Hitlers jau reiz atbrīvoja vāciešus no himeras vārdā sirdsapziņa. Tagad tiek darīts tas pats, tikai citiem līdzekļiem.
Laikam jau taisnība ir tiek, kuri saka , ka tādi kā TU nevis mīl dzīvniekus, bet gan neieredz cilvēkus...
urciks
30.08.2016. 07:09»
určikiem
Jums nav absolūti nekādas sajēgas par dzīvnieku tiesībām...
Atkārtoju vēlreiz - jēdziens "tiesības" ir attiecināms tikai un vienīgi uz cilvēkiem.
Ja Tu un Tavi domubiedri vēlaties sevi pielīdzināt dzīvniekiem, tad tā ir tikai un vienīgi jūsu pašu darīšana, kura nekādi nav saistoša apkārtējiem cilvēkiem.
Augstākā intelekta dzīvnieki?? Vai gribi teikt, ka jūsu izpratnē visi dzīvnieki nav vienādi? Jūs šķirojat dzīvniekus vērtīgākos`(ar augstāku intelektu) un mazāķ (ar zemāku intelektu) vērtīgos??? Tad jau jūs nearko neatšķiraties no Hitlera, kurš cilvēkus (jūsu izpratnē cilvēks=dzīvnieks) dalīja augstākajās un zemākjās rasēs...Par Hitleru man jums nav nekas jāskaidro, vai ne?
Nesaprot, kā jūs patiešām zināt, ka dzīvnieks vēlas, lai jūs viņu pārstāvat tiesā? Kapēc jūs izlemjat viņa vietā? Kā, Tu cilvēks būdams, vari 100% droši zināt ko dzīvnieks vēlas??? Kur garantija ka savos pieņemumos neesat kļūdījušies un nenodarāt dzīvniekam pāri rīkojoties atbilstoši saviem pieņēmumiem???
Meža dzīvniekus bargā ziemā arī mēģinat caur tiesu pasargāt, izsitot subsīdijas no valsts? Un cūku mēri vai putnu gripu jūs uzskatāt par genocīdu par kuru kādam būtu jāatbild?
Ja gribi lielīties ar savu izglītību, tad vispirms jānāk klajā ar saviem spriedumiem, nevis jāatsaucās uz kādiem ļaužiem. Es pieņemu, ka viņi ir Tavas autoritātes, bet...tikai Tavas. Tāpēc atsaukšanās uz viņiem nebūt nepadara Tevis teikto par ticamāku. Gluži pretēji - tas rada iespaidu, ka pats īsti neizproti par ko runā.
určikiem
26.08.2016. 10:56http://www.delfi.lv/news/comment/comment/lauris-liepa-rigas-laiks-lielo-pertiku-tiesibu-ritausma.d?id=45698500
určikiem
26.08.2016. 10:54»
urciks
Manai zināšanai izplatās? Respektīvi, lai padarītu mani zinošāku...Līdz šim neesmu pamanījis, bet paldies par informāciju
Jums nav absolūti nekādas sajēgas par dzīvnieku tiesībām.
Civilizētās valstīs ir plaša literatūra un pēdējos diezgan daudz tiesas spriedumi, kas noteic, ka augstākā intelekta dzīvniekiem piemīt tiesības uz brīvību ( piemēram, ASV ar spriedumu uzlika par pienākumu atbrīvot no krātiņa lauvu un palaist nacionālā parkā brīvībā), tiesības uz to. lai dzīvnieki netiktu spīdzināti, piem. kā dašās Āzijas valstīs tas notiek.
Dzīvniekus tiesās parasti pārstāv vides aizsardzības aktīvisti (organizācijas), jo, kā saka ES tiesas judikatūra, dzīvnieks pats uz tiesu aiziet nevar.
Latvijā par to var informāciju arī internetā- paskatieties, ko raksta filozofs Svece vai jurists Liepa.
Tā lūk- nevajadzētu pašam lielīties ar savu neizglītotībuI
ehhhh
26.08.2016. 09:27»
Ādams
Ja nestāv ,tad labāk iet medībās...vismaz kāds var mierīgi sievu apmierināt
Vecais tev jāgriežas pie Apiņa. Jo tev ir problēma līst citu biksēs
Apinis ir ņerga
25.08.2016. 21:56medības nav lopkautuve,
medības ir spēja, prasme, varēšana, apmierinājums,
gardēdība, atmiņas...
Ādams
25.08.2016. 13:53Ja nestāv ,tad labāk iet medībās...vismaz kāds var mierīgi sievu apmierināt !
Mežavecis
25.08.2016. 13:41Vislatvijas Guru - Pēterim Apinim vajag ārstēt līdzcilvēkus, ja vinš to vēl māk, nevis dāļāt viņa nevienam nevajadzīgos padomus lietās par kurām viņam ir visai attāla nojausma.
Mednieks
25.08.2016. 12:17Medības ir cilvēces kultūras būtiska sastāvdaļa. Mednieki nevis slepkavo, bet izņem dzīvniekus vai putnus no dabas un patērē tos uzturā. Savvaļā dzīvojošiem dzīvniekiem un putniem ir laimīga dzīve un iespējas izvairīties no mednieka lodes vai skrots. Turpretī lielfermās turētiem dzīvniekiem un putniem ir nožēlojama un īsa dzīve un garantētas stresa pilnas beigas. Pret šo putnu un dzīvnieku gaļas patētiņu Apinim nav iebildumu. Jo Apinis nav veģetārietis. Apinis ir liekulis.
urciks
25.08.2016. 09:49»
dīvains esat Jūs
Civilizētā pasaulē Jūsu zināšanai plaši sāk attīstīties dzīvnieku tiesības
Manai zināšanai izplatās? Respektīvi, lai padarītu mani zinošāku...Līdz šim neesmu pamanījis, bet paldies par informāciju.
urciks
25.08.2016. 09:21»
dīvains esat Jūs
Civilizētā pasaulē Jūsu zināšanai plaši sāk attīstīties dzīvnieku tiesības
Puķi pļavā esi norāvis? Burkānu vai ābolu arī esi apēdis? Tad jau Tu arī esi slepkava, jo kamēr burkāns vai ābols nav sapuvis, tas ir dzīvs...respektīvi tajā notiek dzīvības procesi. Ja gribi būt dzīvās dabas aizstāvis, tad pārtiec no sapuvušiem augļiem un dārzeņiem, kā arī pērnās kūlas un rudens lapām. Burkānu Tev nav žēl tāpēc ka tas nav ne pūkains, ne ar brūnām actiņām un arī murrāt nemāk...Vai ne?
urciks
25.08.2016. 09:17»
dīvains esat Jūs
Civilizētā pasaulē Jūsu zināšanai plaši sāk attīstīties dzīvnieku tiesības
Sāk attīstīties dzīvnieku tiesības..Hm..varbūt vari nosaukt kādu dzīvnieku tiesību aktīvistu? Es domāju dzīvnieku, kurš cīnās par savām tiesībām. Visādas pārziedējušas bārbijas un bijušās aktrises neskaitās.
urciks
25.08.2016. 09:14»
dīvains esat Jūs
Civilizētā pasaulē Jūsu zināšanai plaši sāk attīstīties dzīvnieku tiesības
Nevis sāk izplatīties, bet gan TIEK izplatītas. Arī tiesības ir tā lieta, kura ir attiecināma tikai un vienīgi uz cilvēkiem. Slepkavība ir viena cilvēka pārkāptas cita cilvēka tiesības uz dzīvību. Gribi teikt, ka mežā pastāv zvēru tiesas, kurās karalis lauva tiesā pelēko vilku par šķielača garauša slepkavību? Attopies, pasaku laiks jau sen ir beidzies! Es gan sevi nepielīdzinu dzīvniekiem, Jūs varat identificēties ar savu kaķi vai kaimiņa govi, bet tās ir tikai un vienīgi Jūsu paša problēma. Citiem cilvēkiem, un pat ne kaķiem vai kaimiņa govij, tas neuzliek nekādas saistības. Ja gribi būt līdzīgs ar dzīvniekiem, tad pamet savu komfortablo dzīvokli, nomet drēbes un dodies iekšā mežā. Ziema vēl tālu, varēsi gan uzbaroties, gan migu iekārtot. Un kad pavasarī sāksies auru laiks varēsi visā pilnībā izbaudīt meža priekus.
dīvains esat Jūs
25.08.2016. 08:46»
urciks
Diezgan dīvaini skan autora lietotais termins "putnu slepkava". Slepkavība attiecas uz cilvēkiem. Tad nu nākas secināt, ka autora uztverē nepastāv atšķirība starp cilvēku un dzīvnieku. Ja atskatāmies uz viņa veselības ministra krēslā pavadīto laiku, tad jāsecina, ka viņš ir konsekvents savos izteikumos...
Civilizētā pasaulē Jūsu zināšanai plaši sāk attīstīties dzīvnieku tiesības.
Mednieki, kas spīdzina un nogalina dzīvniekus un putnus izpriecas dēļ IR SLEPKAVAS!
:-(
25.08.2016. 08:43Augustā medības iegūst citu skaņu. Iegādājušies licences, sēdušies apvidus automobiļos ar neticamu caurejamību un benzīna patēriņu (kam lielāks džips, tam tālāk jāiet pēc traktora), dārgām bisēm un ļoti labu ēdmaņu bruņojušies mednieki dodas pīļu medībās. Vienas nošautas pīles gaļas kilograma pašizmaksa sniedzas simtos eiro, no tāda viedokļa – labu apetīti.
=========
Precīzi!
Tas šodienas miljonāriem un viņu paklapiņiem skaitās prestiži. Tāpat kā lielo zvēru medības..., kur galvenais ir dabūt lielākus ragus.
nu labi labi tik nepārspīlēsim
25.08.2016. 07:54ar ko klaiņojošais kaķis sliktāks par klainojošo pīli vai klaiņojošu ķauķi, tas man nav skaidrs :))) .
Protams, dzīvnieki jāaizstāv, dzīvniekiem nedrīkst pāri darīt. Protams, arī putniem, nevis tikai zīdītājiem. Tomēr - arī tā ir iejaukšanās dabas lietās, ja te sāks nosodīt "kaliņojošus kaķus" vai viņu "piebarotājus". Nu ņemiet tak to klaiņojošo pīli uz mjām pats, nevis priecājieties par piles barošanu Mārupītē (apmēram tā, kā rakstā teikts) :)).
kāds
25.08.2016. 07:38Virsraksts mēģina konkurēt ar Zentu Ērgli ("Par mūsu sētas bērniem, indiāņiem un melno kaķi."), bet saturs galīgi nevelk. Vispār jau autoram sen laiks pievērsties šim žanram, nevis mēģināt daudzas iedomātas lietas attiecināt uz reālo pasauli. :P
http://www.baltaisruncis.lv/blogs/gramata-par-musu-setas-berniem-indianiem-un-melno-kaki/
urciks
25.08.2016. 06:09Diezgan dīvaini skan autora lietotais termins "putnu slepkava". Slepkavība attiecas uz cilvēkiem. Tad nu nākas secināt, ka autora uztverē nepastāv atšķirība starp cilvēku un dzīvnieku. Ja atskatāmies uz viņa veselības ministra krēslā pavadīto laiku, tad jāsecina, ka viņš ir konsekvents savos izteikumos un rīcībā, jo cilvēku veselības aprūpi viņš neuzlaboja.
Eduards Lunis-
25.08.2016. 05:21---Apiņa kungs! Gaidu objektīvu atbi;di uz manu iesniegumu!?
urciks
25.08.2016. 04:59»
kaut kur lemburģijā
Apinītis runā djelu. Malacis. Nost ar dzīvnieku bendēm. Medniekiem vajag izdot tādu licenci, kura nāk komplektā ar orgānu donora kartiņu. Salaist visus medniekus vienā voljērā, piedzirdīt, pabarot pirms nāves un atklāt sezonu šaušanai. Pēdējais, kurš izdzīvo, dzīvo voljērā līdz nākamai sezonai. Var ...
Un Tu domā, ka pēc šāda ierosinājuma esi joprojām labāks par medniekiem? Sadistiskais humānists?
urciks
25.08.2016. 04:57Autors ir pieteikami atpazīstams, tāpēc tagad, iespējams, pelna naudiņu ar rakstiņiem par dažādām tēmām.
urciks
25.08.2016. 04:00»
Icaks.
1) Vai Latvijā notiek kā Korfu salā...
Mjā...un ko lai saka zemnieki, kuru ziemāju laukus pavasaros izposta zosis un pīles? Varbūt raksta autors ir gatavs nākt talkā ar savu finansējumu?
Icaks.
25.08.2016. 03:161) Vai Latvijā notiek kā Korfu salā?
2) vai "pazīstamo" mednieksievu klačas pielīdzināmas zinātniskai publikācijai?
3) sēnes arī ir dzīvi organismi, baravikas nevienam postījumus nenodara, sēņošanu piekopj vien daļa valsts iedzīvotāju un laiks pārtraukt to slepkavniecisko izpriecu ar nazīšiem!
Ja nopietni, tad putnu gadījumā racionāli pamatojumi ir pat veseli divi:
1) Putnu medīšana ir racionāla dabas resursu izmantošana – jo putni nav nemirstīgi, tie tāpat iet bojā. Un šaubos, vai putniem dabiskā nāve ir tīkamāka. Kāpēc kaut nelielu daļu no tā neizmantot divkājaino uzturā?
2) Putnu nemedīšana tāpat ietekmē turpmākās barības ķēdes, kuru sastāvā tie ir, ar attiecīgu ietekmi uz citu sugu populācijām (biologiem zināma patiesība – barības bāzes uzlabojums var novest pie to ekspluatējošo sugu populāciju pieauguma un “neglābjami veidosies stāvoklis, kad galu galā nāksies to skaitu šā vai tā samazināt”). Piemēram, bagātīga ūdensputnu populācija veicina Amerikas ūdeles, jenotsuņu, lapsu un niedru liju populāciju uzplaukumu.
Arī putnu gripu neviens nav atcēlis …
Piedodiet, dakter - ar šo rakstu Jūs savu reitingu manās acīs esat būtiski pazeminājis. Labāk izpaudīsismies katrs savas kompetences ietvaros.
VB
25.08.2016. 02:28"Vai Jūs atceraties, cik daudz Rīgā vai Latvijas mazpilsētās kādreiz bija zvirbuļu un baložu? Tagad tā nav – toties mums ir tūkstošiem klaiņojošu kaķu."
Atceros gan. Bet tad arī kaķu sētā bija vairāk!
Tā kā problēma gan jau ir citur!
xx
24.08.2016. 21:40No personiigaas pieredzes - orientieristi ir drankiigaakie cilveeki, ko paziistu . Iedomajushies no sevis nezin ko , par visu ir viedoklis un par citiem cilveekiem nosplauties . Orientierists - prieksh manis taa ir diagnoze .
realitātes šovs
24.08.2016. 16:45»
Domubiedrs
Pilnībā piekrītu. Pašu arī tāda doma ir apciemojusi. Varbūt vajag mana balss lv ierosinājumu ielikt, lai cilvēki parakstās
Pie reizes vajag ielikt manabalss iniciatīvu par deputātu medību sezonu. Liegumu vairošanās periodam nevajag. Tāpat gana savairojušies. Gribi būt deputāts? Laipni lūdzam, realitātē. 25 km krosiņš ar orientēšanos purvainā apvidū un mednieki ar šaujamajiem pa perimetru. Kurš izdzīvo, to par saeimas priekšsēdētāju līdz nākamajām medībām. Nelaiķiem - trīs zvaigžņu ordeņus, sauju smilšu un piemiņas plāksni betonā ar zeltītiem burtiem.
vai viņš tālāk nedrīkst? drīkst!
24.08.2016. 16:36»
Jā!
Visa vaina tā, ka Latvijā nav privātīpašuma uz zemi. Ja uz zemi būtu privātīpašums, tad katrs zemes īpašnieks pats brīvi rīkotos pēc saviem ieskatiem uz savas zemes un viss būtu labākajā kārtībā. Latvijas brīvvalsts laikā, kad zeme bija privātīpašumā, nekādu problēmu ar dabas aizsardzību nebija. Katrs...
Gribu nošaut uz manas zemes ieblandījušos pvd darbiniekus, tos, kuri izplata cūku mēri, valkādamies apkārt pa viensētām un fermām kā zombiji.
Domubiedrs
24.08.2016. 14:30»
kaut kur lemburģijā
Apinītis runā djelu. Malacis. Nost ar dzīvnieku bendēm. Medniekiem vajag izdot tādu licenci, kura nāk komplektā ar orgānu donora kartiņu. Salaist visus medniekus vienā voljērā, piedzirdīt, pabarot pirms nāves un atklāt sezonu šaušanai. Pēdējais, kurš izdzīvo, dzīvo voljērā līdz nākamai sezonai. Var ...
Pilnībā piekrītu. Pašu arī tāda doma ir apciemojusi. Varbūt vajag mana balss lv ierosinājumu ielikt, lai cilvēki parakstās :)
Jā!
24.08.2016. 12:35Visa vaina tā, ka Latvijā nav privātīpašuma uz zemi. Ja uz zemi būtu privātīpašums, tad katrs zemes īpašnieks pats brīvi rīkotos pēc saviem ieskatiem uz savas zemes un viss būtu labākajā kārtībā. Latvijas brīvvalsts laikā, kad zeme bija privātīpašumā, nekādu problēmu ar dabas aizsardzību nebija. Katrs zemes īpašnieks uz savas zemes audzēja ko gribēja un arī likvidēja (izšāva, izzāģēja, izcirta) to, kas viņam traucēja. Tagad, kad Latvijā zeme pieder valdības ierēdņiem un cilvēki spiesti šo zemi nomāt (nomas maksa tiek saukta par zemes nodokli)zemes apsaimniekošana un dabas aizsardzība ir pilna ar nejēdzībām un kurioziem. Cilvēks skaitās zemes īpašnieks, bet viņš nedrīkst nošaut ne klaiņojošu kaķi uz savas zemes, ne mežacūku, kas posta viņa sējumus, ne koku nocirst bez īsto zemes īpašnieku (ierēdņu) atļaujas. Un ja vēl kāds dabas aizsardzības entuĀZISTS ieklīst viņa zemē un atrod tur kādu aizsargājamu putniņu vai tārpiņu un paziņo par to ierēdņiem, tad vispār ir vakars uz ezera.
putnu draugs
24.08.2016. 12:12Belēvičs vairs nav ministrs, bet rakstīt ta gribās. Nu tad rakstīs par medībām. Kārtējais "plaša profila speciālists" pieslēdzies diskusijai.
Vai tik satraukuma pamatā nav tas, ka mednieki vairākās vietās savās medību nomas platībās ir atteikušies saskaņot orientēšanās masu pasākumus. Tas, protams, ir videi un dabai draudzīgi, kad vairāki simti vai pat tūkstoši orientieristu maijā, laikā, kad dzīvniekiem dzimst mazuļi, vai septembrī, briežu un aļņu riesta laikā, mauc pa mežu. Viens gudrinieks šādu Eiropas mēroga pasākumu maijā bija ieplānojis arī GNP. Pēc tam spalva gaisā, ka citiem tas nepatīk.
Bet, ja runājam par dārgu šņabi, tad es dzīvē neesmu atļāvies dzert tik dārgu šņabi, kā to, ko aiznesu dakterītim par palīdzēšanu. Paņēma ar prieku...:(
me
24.08.2016. 12:08Apinis tagad ne tikai par cukuru, bulkām, eļļu un veselības aprūpi, bet par medībām arī jau eksperts? Maldies, čali! Maz ko zini no mednieku tradīcijām. Starp citu, lielākie dzērāji, uzdzīvotāji un meitu mīlētāji pa pirtīm pēc medībām ir tieši dakteri. Tā tas bija krievu laikos un tā tas ir tagad. Kārtīgs mednieks zina gan tradīcijas, gan medību ētiku. Tā, lūk, pilsētniek!
putnu barotāja
24.08.2016. 11:35Bet, ja tos kaķus nebaros, viņi apēdīs vairāk putnu. Tagad viņi ir redzami guļot, resni pieēdušies.
Bet vārnas un kaijas ir plēsīgi putni un varbūt vainojami pie mazo putnu iznīcības. Arī vanags Rīgā ir redzēts, meklējam balkonā baložu mazuļus. Divus jau man nozaga :((
kaut kur lemburģijā
24.08.2016. 10:11Apinītis runā djelu. Malacis. Nost ar dzīvnieku bendēm. Medniekiem vajag izdot tādu licenci, kura nāk komplektā ar orgānu donora kartiņu. Salaist visus medniekus vienā voljērā, piedzirdīt, pabarot pirms nāves un atklāt sezonu šaušanai. Pēdējais, kurš izdzīvo, dzīvo voljērā līdz nākamai sezonai. Var ieviest maksu par varoņa apskati. Kaut kā tā. Pie reizes attīrīsies sabiedrība no politikāņiem, piznesmeņiem, alkāņiem.