Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
EGO
12.07.2015. 04:11»
Glābt Tēvzemi
Domāju, ka problēmas risinājums nav valdošo personāžu nomaiņā. Tas nav līdz šim līdzējis. Ir daudz runāts par 1, 2, 3 ... tautas atmodām. Tās nav bijušas atmodas, bet tukši murgi. Atmoda vai nu ir vai arī tie ir sapņi. Zinu, ka garīgā atmoda ir tieši saistīta ar pasaules uztveri. Materiāla vai dogmatiski...
Nav nevienas oficiāli atbalstītas mācības par cilvēka garīgo būtību dualitātes pasaulē. Nav tāpēc, ka to nepieļauj pie varas esošie. Tukstošiem gadu pasaulē valda vienas un tās pašas ģimenes (nav svarīgi zem kādiem vārdiem) un savu varu notur tikai aiz viena iemesla - turot tumsonīgu visu cilvēci. Tiko kāds uzdrošinās runāt par citiem garīgiem principiem, kas atšķiras no varas atļautajiem to līdz šim nogalināja vai padarīja par traku vai publiski apmeloja. Kad vismaz 10% cilvēces sapratīs ļaunā plāna totālos apmērus tas sabruks pats, jo vara darbojas tikai tumsas (neziņas) aizsegā
nepaklausīgais
12.07.2015. 04:00»
A.K.
Un, kamēr jūs te vienkārši "cepjaties", parazīti ir komforta zonā. Viss, kas viņiem no jums ir vajadzīgs, ir lai jūs viņus uzturat. Un uzturat arī spēka struktūras, kuras parazītus aizsargā pret jums un jūsu neapmierinātības izpausmēm.Ciniski, bet fakts. Pat, ja gribēsiet pakārties, jums vajadzēs pirkt...
Paklausība ne tik daudz kā nauda un īpašums ir varas uzmanībā. Naudu maksāt var labi arī nepaklausīgais un tam var pielikt kādu sodu, ja par maz maksā. Tāpēc nemierīgais variants ir varai izdevīgākais, gan tvaika nolaišanai, gan naudas ieguvei. Nepaklausībai ir varianti:
1.trakot un kliegt - tas tikai stiprina sistēmu
2.atteikties darīt jebko ko liek un slinkot - tas sistēmai nekaitē, jo tā jau pievērsusi tavu uzmanību
3.pašam aktīvi darīt to ko liek sirdsapziņa un ne ar ko neatbalstīt vergturu sistēmu- neatdot tai savu spēku un nepiešķirt tai varu lemt tavā vietā
A.K.
12.07.2015. 03:42»
pietiks būt miermīlīgiem
Un kādēļ šim ceļam ir jābūt "miermīlīgam"? Esam "miermīlīgi" jau 25 gadus un kur tad šis "miermīlīgums" mūs ir novedis? Nu vienreiz pietiek tā "miermīlīguma
Un, kamēr jūs te vienkārši "cepjaties", parazīti ir komforta zonā. Viss, kas viņiem no jums ir vajadzīgs, ir lai jūs viņus uzturat. Un uzturat arī spēka struktūras, kuras parazītus aizsargā pret jums un jūsu neapmierinātības izpausmēm.Ciniski, bet fakts. Pat, ja gribēsiet pakārties, jums vajadzēs pirkt striķi par savu nopelnīto naudu, pie tam samaksājot parazītiem lielu daļu no striķa cenas PVN, ienākuma nodokļa un citu maksājumu veidā.Parazītus un viņu radīto sistēmu uztur mūsu nauda, un tas ir arī viss, kas viņiem no mums vajadzīgs.Ak, jā, - arī paklausība.
A.K.
12.07.2015. 03:19»
pietiks būt muļķiem
Nesaprotu kas notiek šajā diskusijā ? Vai tiešām te ir provokatori, kas vēlas stulbu nemierīgumu. Varai vienmēr noderēs tautas " nemierīgums", jo atkal varēs kaut ko aizliegt (piemērs - provokatīva referenduma organizēšana, lai paceltu slieksni uz 155 000 parakstītāju). Tikai latviešu muļķiba un stulbums...
Tautas lielākā daļa ir ar ļoti primitīvu uztveri, tādēļ piekrītu tiem, kas saka, ka bez atmodas neiztikt. Pirmkārt - personīgās.Piemēram, mani pārsteidz naids, kādu Latvijas pensionāri - nabagi izjūt pret grieķu labāk situētajiem pensionāriem. Mīlīši, jūs neaplaupīja grieķi, bet gan tautieši. Bet šiem tautiešiem - laupītājiem nepatīk, ka jūs viņus lamājat, tādēļ viņi ar sev piederošo mēdiju palīdzību vērš jūsu naidu un neapmierinātību citā virzienā.Un senais paņēmiens "skaldi un valdi" darbojas.Un lieciet grieķus mierā, labāk lūkojiet, ko šeit var lietas labā darīt. Domāju, ka iespēja rakstīt un komentēt arī ir daļēji izdevīga sistēmai, jo kalpo kā "tvaika nolaišanas" ventīlis un tautas noskaņojuma rādītājs.
igaunis
12.07.2015. 02:09»
vienīgā izeja
Atklāt medību sezonu un metodiski atšaut vilkus, lācīšus un citus siles lopus un lopiņus. Vienīgais, kas varētu šajā teju bezcerīgajā situācijā līdzēt
ja neviļ atmiņa, tad Igaunijā iet labi, tāpēc, ka medību sezona bija labi organizēta jau 90-jos
pietiks būt muļķiem
12.07.2015. 01:27»
pietiks būt miermīlīgiem
Un kādēļ šim ceļam ir jābūt "miermīlīgam"? Esam "miermīlīgi" jau 25 gadus un kur tad šis "miermīlīgums" mūs ir novedis? Nu vienreiz pietiek tā "miermīlīguma
Nesaprotu kas notiek šajā diskusijā ? Vai tiešām te ir provokatori, kas vēlas stulbu nemierīgumu. Varai vienmēr noderēs tautas " nemierīgums", jo atkal varēs kaut ko aizliegt (piemērs - provokatīva referenduma organizēšana, lai paceltu slieksni uz 155 000 parakstītāju). Tikai latviešu muļķiba un stulbums nav ļāvis saprast, ka arī bez nemierīguma sistēma dzīvo nepārtrauktās bailēs tikt pieķertai primitīvos noziegumos. Izeja ir nepiekrist un nesadarboties ar esošo verdzības iekārtu un būt ar savu galvu un atbildību par savu rīcību visās dzīves situācijās. Sistēmai jāļauj pašai sevi iznīcināt, jo tai nebūs neviena atbalstītāja ārpus tās.
pietiks būt miermīlīgiem
11.07.2015. 19:24»
Paija
Jā, Alfrēd, viss, ko Jūs rakstāt ir pareizi. Varas iegūšana miermīlīgā veidā iespējama tikai dibinot politisko partiju- un šiet viss atduras pret finansēm...
Un kādēļ šim ceļam ir jābūt "miermīlīgam"? Esam "miermīlīgi" jau 25 gadus un kur tad šis "miermīlīgums" mūs ir novedis? Nu vienreiz pietiek tā "miermīlīguma"!
Ja kāda metode ilgstoši nedod rezultātus, tad šī metode jāaizstāj ar citu, iederbīgāku.
vienīgā izeja
11.07.2015. 19:09Atklāt medību sezonu un metodiski atšaut vilkus, lācīšus un citus siles lopus un lopiņus. Vienīgais, kas varētu šajā teju bezcerīgajā situācijā līdzēt.
Partijas?:)"Demokrātija"?!:DD
Aizmirstiet.
●
11.07.2015. 17:53»
Glābt Tēvzemi
Domāju, ka problēmas risinājums nav valdošo personāžu nomaiņā. Tas nav līdz šim līdzējis. Ir daudz runāts par 1, 2, 3 ... tautas atmodām. Tās nav bijušas atmodas, bet tukši murgi. Atmoda vai nu ir vai arī tie ir sapņi. Zinu, ka garīgā atmoda ir tieši saistīta ar pasaules uztveri. Materiāla vai dogmatiski...
Dieva dēļ, nemodiniet mēnessērdzīgos!
Glābt Tēvzemi
11.07.2015. 14:37Domāju, ka problēmas risinājums nav valdošo personāžu nomaiņā. Tas nav līdz šim līdzējis. Ir daudz runāts par 1, 2, 3 ... tautas atmodām. Tās nav bijušas atmodas, bet tukši murgi. Atmoda vai nu ir vai arī tie ir sapņi. Zinu, ka garīgā atmoda ir tieši saistīta ar pasaules uztveri. Materiāla vai dogmatiski reliģioza uztvere noved tikai uz līdzšinējo lietu kārtību. Ir viens veids kā mainīt situāciju - pieņemt cilvēka garīgās uzbūves pamatprincipus un atteikties no EGO-personības vadības un atļaut augstākajam ES un dvēselei virzīt cilvēka dzīvi. Tā tiešām būs vienīgā īstā atmoda, bet viss pārejais ir apreibuša verga murgi.
???
11.07.2015. 10:17»
Ēdelweiss
.. un kas notiks, ja "vadošie vai struktūras izzinās nepareizi domājošos.. valstī, kur pa latvāņu kabatām nesodīti siro godmaņi un gerhardi, vēl vesels bars "locekļu" ar kleptomāniskām novirzēm..., kur galvaspilsētas mērs ir cittautietis putinoīds
Vienkārši diskreditēs vai uzsāks vajāšanu, vervēšanu. Un tieši sākumposmā, kad vēl nav izveidojies normāls kodols ir visvieglāk piebeigt labu ideju un iesūtīt pulciņā trojas zirgu. Ja kāds spēks, kas vēlas mainīt situāciju izveidosies, tad tikai kādā slēgtā kolektīvā un publiski pieteiks sevi jau ar reāliem darbiem. Visticamāk, ka tie būs jaunieši.
tā viš i...
11.07.2015. 10:10diemžēl šodienas kampēji nav par matu labāki par postpadomju kampējiem.
tās ir kapitālisma sekas, kad tie, kam vairāk nekaunības , izkalpina pārējos.
godīgs bizness ir īslaicīgs, bez perspektīvas, jo ātrāk vai vēlāk tas tiks iznīcināts no citu puses.
diemžēl lielākajai daļai trūkst pašcieņas...
Nespēks
11.07.2015. 09:59»
2015
visu atkarīgo valdību uzdevums pēc būtības ir viens - banku parādus (zaudējumus ) jebkurā veidā pārlikt uz tautas makiem kā valsts ārējo vai iekšējo parādu sociālajam budžetam...
nu ir taču grūti atteikties no aizņēmšanās. Un visi Latvijas mediji sludina aizņemšanos. Valdības gadījumā aizņemšanās parasti ir diktēta no ierēdņu alkatības, jo tālāk par aizņemšanos šeit neredz kā radīt naudu. Nav ierēdņiem spēka dot valstij un tautai aizņemto, jo ja nevar izdalīt savējiem tad ļauj tai vispār pazust. Patiesībā vara šobrīd aizņemas nevērtīgas rindiņas datora ekrānā, bet jāadod jau būs izvestos mežos, ievestos bēgļos, izsūtītos vergos, atņemtos un adoptētus bērnos u.t.t.
Interesanti gan
11.07.2015. 09:49kuri ir un kadi izskatās tie mīnusa 14 pēc skaita uz šo brīdi licēji, kuri negrib lai Latvijai klātos labi...
2015
11.07.2015. 09:37»
SVF/PB terorisms pret Latvijas valsti, liekot glābt Parex un 20 ārvalstu bankas par Valsts budžeta naudu, lai iedzītu valsti parādos...
visu atkarīgo valdību uzdevums pēc būtības ir viens - banku parādus (zaudējumus ) jebkurā veidā pārlikt uz tautas makiem kā valsts ārējo vai iekšējo parādu sociālajam budžetam.
Kā papildus nodeva visiem jāpalielina aizsardzības budžeti un jāpērk noteiktas preces par 10X uzcenojumu.
Paija - to paga-paga
11.07.2015. 09:32Jā, es esmu pret bēgļiem viennozīmīgi.
Viņus jau tagad satieku pārtikas lielveikalos iepērkamies, lielās savās kompānijās staigā.
Melnie kretīniski skatās acīs mūsu jaunajām sievietēm, cer noķert atbildes skatienu, kas viņu valodā nozīmē "iespēju tuvoties".
Redzu Rīgas ielās daudzas jaunas meitenes no tautas zemākiem slāņiem -latvietes izvēlējušās par saviem attiecību draugiem afroamerikāņus...aiz nabadzības..., jo šiem vismaz maksā pabalstus, mūsējām meitenēm pat tā nav... soļo afroamerikānietim blakus jau viena latvju zeltene, bet nē, afroamerikānis jau nepārprotami met acis uz to sievieti, kura izkāpj no sava auto... dzīvnieki...
paga paga
11.07.2015. 09:21»
to paga-paga
un kādi tad tuvākā laikā plānojas
Pareizi, un sis valstis ar streikiem cinas par savam tiesibam un visi to atbalsta. Latvijas politiku milzigaa laime ir, ka Latvijas tauta ir absoluti neaktiva, visu pienem klusejot. Tak var turpinat dirst uz galvas. Un so lietu tuvakajaa nakotnee ir jalauz, nevis jadibina partija.
Tuvakas un loti masveida ar protesta notu iesniegsanu ( ar izskaidrojosu analizi) varetu but - pret begliem, pret OIK, par nodoklu sistemu.
Tiesi sada forma darbojas visspecigak un ir leta.
nelatvānis
11.07.2015. 09:17»
nelatvānim
Tās to dara rindas kārtībā ar ikvienu vāju un nabadzīgu valsti
Ā, sapratu! Viņiem vispirms ir savās treniņnometnēs jāapmāca godmanis ar gerhardu vai lembergu, tad viņus sūta uz latvāniju darīt savu melno darbu latvānijas paverdzināšanai! Fantastiska atklāsme!!!
to paga-paga
11.07.2015. 09:10un kādi tad tuvākā laikā plānojas?
Francijā un citās lielvalstīs regulāri notiek streiku un tā viņi kaut ko panāk
paga paga
11.07.2015. 09:06labakais veids kaa protestet un mainit Latviju ir:
1. Streiki. Nemitigi un pamatigi ( ilgstosi no 1 nedelas lidz 3 menesiem, kas paralizes visu) par visiem aktualajiem jautajumiem.
2. Arpussistemas organizacija "Latvijas pilsoni pret Latvijas varu".
Tikai taa vara beidzot saks rekinaties ar tautu un domat par valsti. Un tas neizmaksas dargak par partiju dibinasanu ar kuram tapat neko nepanaks, jo taam bus jasez ar paris cilvekiem opozicijaa saeima.
nelatvānis
11.07.2015. 08:45»
SVF/PB terorisms pret Latvijas valsti, liekot glābt Parex un 20 ārvalstu bankas par Valsts budžeta naudu, lai iedzītu valsti parādos...
Tiešām kā mēs visi to nevaram saprast - asv, abama, soross, svf, mi6, stazi un hamaas ar hezbollahu katru minūti kal plānus kā iedzīt latvaniju parādos.. paldies tev, viedais latvāni, ka apgaismoji!!!
Paija - REĀLISTAM
11.07.2015. 08:45Lasu un jūtu, ka patiesi esat reālists. :-)
Tā ir, kā sakāt.
Latvijas tauta iedzīta finanšu verdzībā.
Varneši tiek turēti īsā pavadiņā, darīs visu, lai šādi kā tagad būtu varnešu mūžu garumā.
11.07.2015. 08:35
»
Paija - REĀLISTAM
Tautai no valdības jāprasa " MAIZI un DARBU" - kā senos revolūcijas laikos - tik tālu nu Latvija būtu novesta un tik tālu nu būtu pazemoti cilvēki...
SVF/PB terorisms pret Latvijas valsti, liekot glābt Parex un 20 ārvalstu bankas par Valsts budžeta naudu, lai iedzītu valsti parādos.
Ārvalstu banku terorisms pret privātpersonām, ko realizē ES likumdošana.
VIENĪGI GUDRIE GRIEĶI AR ES UN SVF RUNĀ BANKU UN SVF/PB TERORISTU VALODĀ UN GŪST PANĀKUMUS. LATVIEŠI STAIGĀ LĪKĀM MUGURĀM UN GATAVI GLĀBT GRIEĶIJAS BUDŽETU.
ENDIJA
11.07.2015. 08:17Tādas Latvijas, kādu savā galvā lolo autors, vairs nebūs. Tā ir ilūzija. Neglābjama.
Paija - REĀLISTAM
11.07.2015. 07:57Tautai no valdības jāprasa " MAIZI un DARBU" - kā senos revolūcijas laikos - tik tālu nu Latvija būtu novesta un tik tālu nu būtu pazemoti cilvēki.
Tauta ir izbraukusi, jo ģimenēm nav ko ēst IKDIENĀ un nav bijis , kur nopelnīt pat iztikas minimumu.
Kā tas var būt , ka Latvijā zeļ un plaukst ātro kredītu bizness ar noziedzīgām procentu likmēm, kuras ir pretrunā augstākstāvošam likumam - Latvijas Republikas Civillikumam un vara pieļauj, ka TV reklamē ātro kredītu noziedzīgo biznesu: ja šodien trūkst naudas maizei - aizņemies, gan samaksāsi par to nākotnē dubulti... :-(
Oļģerts
11.07.2015. 07:55»
Paija - Oļģertam
Latvijā ir daudz arī labu un godīgu cilvēku, kuri nolēmuši ar partijām nesaistīties, jo tikuši nežēlīgi apkrāpti , viņi maksāja biedru naudas, dedzīgi gāja uz dažādām partijas nozaru darba grupām, rakstīja viedokļus - un kad viņi beigu beigās saprata, ka viņu viedokļi partijas spicēm nav vajadzīgi - ...
Bet cik ilgi tad vēl tos "CILVĒKUS" var mānīt, vēl 15 -25 gadus, vai varbūt vairāk, vai vispār līdz pilnai iznīcibai? Atzišos, ka arī es kādreiz balsoju par vienu kropli, bet tas bija , īsti neatceros, varbūt 1995. gadā, un ar to vienu reizi man pietika!!!
REĀLISTS
11.07.2015. 07:49Liekas ka vienīgais veids kā varu turošās partijas un viņu sponsori var aiziet no politikas-ir tautas iziešana uz barikādēm!!!!
Jā tā tas notiktu tad iespējams ka redzētu elites faktisko dabu un loģisks rādās būtu šā veidojuma ceļš uz sanatorijām ar restotiem logiem un zibens ātri Tiesas spriedumi lai process būtu neatgriezinisks!
Likumu bāze (lai iznestu taisnīgu sodu) ir ...bet patreiz rādās ka nedarbojas jo diemžēl izskatās ka no varas nevienu nevar "ielikt būrī"jo paši liekas ka visu nosaka!
Iespējams ka barikāžu laikā būtu jāpieņem viens Likums-par tautas interesēm neatbilstošu darbību piespriesti cietumsodi nav apstrīdami un izpildāmi uzreiz!
Izskatās ka tāda norma būtu jānostiprina ar akceptu Satversmes Tiesā kā ārkārtēju tautas prasību nekavējoši saukt pie atbildības personas,kuru darbība ir bijusi prettiesiska un pretlikumīga!
Paija - Oļģertam
11.07.2015. 07:49Latvijā ir daudz arī labu un godīgu cilvēku, kuri nolēmuši ar partijām nesaistīties, jo tikuši nežēlīgi apkrāpti , viņi maksāja biedru naudas, dedzīgi gāja uz dažādām partijas nozaru darba grupām, rakstīja viedokļus - un kad viņi beigu beigās saprata, ka viņu viedokļi partijas spicēm nav vajadzīgi - viņi ieravās kā gliemeži čaulā un izstajās, pārtraucot maksāt biedru naudas.
Neviena partija jau to nereklamē, ka no viņiem daudzi biedri izstājas.
Ja kāda topošā partijas vadība sāk stāstīt, ka viņa veidos nozaru darba grupas, kurās biedri varēs "darboties" - tad daudzi tam vairs netic, jo vislabākie nodomi Latvijai jau ir fikseti rakstveidā, bet tie vienkārši NETIEK PILDĪTI, dzenot tautu postā.
Pārsvarā pat strādājošiem cilvēkiem nav pilnvērtīga ĒDIENA IKDIENĀ, ORGANISMI IR NOVĀJINĀTI un CILVĒKI gribot gribot kļuvuši PASĪVI.
Tauta cieš pusbadu Latvijā - kurš to vēl nezin ?
Paija
11.07.2015. 07:38Liela tautas daļa atstājusi Latviju klusuciešot- bez protestiem, demonstracijām, neskatoties uz to, ka tautai nav bijusi pati svarīgākā lieta - darbs un adekvāts atalgojums.
Un tā ir Latvijas traģēdija : piespiedu tautas masveida emigrācija un apmaiņai pašreiz sākot iepludināt citu rasi - bēgļus.
Oļģerts
11.07.2015. 07:36»
Paija -Oļģertam
...tad tas vairs nebūs miermīlīgs, laikam neuzmanīgi lasījāt
Nav arī skaidrs kāpēc vajag kaut ko darīt? Latvāņi, kas bariem vazājas pa vēlēšanu iecirkņiem metot urnās savu vadoņu nosaukumus, pierāda ka latvānija to visu ir pelnījusi un vairākums grib tā dzīvot tālāk!
Paija - derdz
11.07.2015. 07:32jums taisnība... un tā bija tikai arodbiedrība, kura neprasa no partijas biedra ikmenēsi biedra naudas iespaidīgu maksu, atrašanos labā amatā, laika atdošanu (n-tās darba grupas, kurās pseidodarbība galu galā izrādās nevienam:partijas spicēm nevajadzīga).
Daudzas partijas savas nozaru darba grupas veido tikai "tvaika nolaišanai" un acu aizmālēšanai, jo , kā stāstījuši man dažādu partiju biedri (kuri no partijām galu galā izstājušies), tad darba grupu darbība bijusi pilnīgā tukšgaitā un bezjēgā, jo partiju spices šā vai tā dara , kā tām vajag nevis kā grib un lemj kaut kādi tur biedri.... Partijas spicei svarīgas ir biedru maksas un cik katrs biedrs var piesaistīt naudu partijas kasei. Ar "teoriju un lemšanu" partiju spices pašas tiek galā. Fakts.
Oļgerts
11.07.2015. 07:31»
Paija -Oļģertam
...tad tas vairs nebūs miermīlīgs, laikam neuzmanīgi lasījāt
Jumas var būt taisnība, un var arī nebūt!
Paija -Oļģertam
11.07.2015. 07:22...tad tas vairs nebūs miermīlīgs, laikam neuzmanīgi lasījāt.
Nu, neba jūs varētu būt gludeklis vai lodāmurs, jo tāda tipa cilvēki dara ne saka :-)
derdz
11.07.2015. 07:20Kad veidoju un nodibināju arodbiedrību, ar mērķi lai strādājošos apvienotu un beigtu čīkstēt par savu neapmierinātību pret vadību utml., dotu kaut kādu mazu instrumentu lai panāktu savas tiesības, utml., bija mazāka daļa, kura iesaistījās, bet lielākā daļa ...atbildēja ko tad es tur darīšu vai ko panākšu, utt., pat veidoju sanāksmes uz kurām nenāca, tas mani pārsteidza, čīkstēt aizkrāsnī protam, un it kā gaidam kādu kurš visu atrisinās manā vienā .. ! Lūdzu reāls dzīves stāsts. Tāpēc pametu, jo viens nav karotājs.. ir vajadzīga komanda..un diemžēl tāda ir elitei, kur ir naudas intereses, vara, utml.!
Olģerts
11.07.2015. 07:18»
Paija
Jā, Alfrēd, viss, ko Jūs rakstāt ir pareizi. Varas iegūšana miermīlīgā veidā iespējama tikai dibinot politisko partiju- un šiet viss atduras pret finansēm...
mēs pat nenojaušam cik milzīgas summas ir noslēptas gludeklī vai lodāmurā
Paija-piebilde autoram
11.07.2015. 07:10Ja jūs norādat savu telefona Nr. un e-pastu, jums jāpublicē arī sava biogrāfija. Kā tauta var zināt, kas Jūs esat? :-) Sapratāt cerams, kādēļ tas būtu jādara.
Paija
11.07.2015. 07:01Jā, Alfrēd, viss, ko Jūs rakstāt ir pareizi. Varas iegūšana miermīlīgā veidā iespējama tikai dibinot politisko partiju- un šiet viss atduras pret finansēm:
ikvienas kandidātes-pol.partijas pirmais jautājums saviem potenciālajiem biedriem būs- Jūsu mēnešalgas apmērs un cik jūs mēnesī varat ziedot partijai(telpu īre, inventārs, sekretārs, materiāli kampaņai u.tt.) Ļoti loģisks jautājums, jo bez politiskas partijas finansēm nekas nav iespējams .
Neba ar biedru naudām smieklīgām (jo godīgiem cilvēkiem nav papildus līdzekļu, ko ziedot partijas darbības nodrošināsanai, )varēs kandidēt vēlēšanās. Esiet reālists.
Viens no kritērijiem un galvenajiem jautājumiem , partijas bosiem uzņemot jaunu partijas biedru: cik ietekmīgs pasreizējais amats un CIK VAR ZIEDOT MĒNESĪ.
Palasiet esošo partiju biedru anketu veidlapas....
Un pie varas esošie varneši ieņirdz, jo zin: tauta nabaga, ar varnešu labi nostabilizēto partiju finansēšanas sistēmu godīgie tautu dēli un tautu meitas nespēs cīnīties.
Kurš sponsorēs jūsu partiju? - Pēc būtības neviens godīgs tautu dēls un tautu meita nevar MĒNESĪ atļauties ziedot pat piecdesmit eiro jaunveidojamai partijai , jo ir apzināti no varnešiem novesti līdz nabadzībai....nu, varbūt, jūsu draugi, radi utt., bet ne jau masveidā.
Kā jūs bez finansēm iekarosiet auditoriju? Publicēsieties pietiek.com?
Paskatieties, pat merkura radio, kuriem ir raidlaiks, vai viņi kaut ko var mainīt - neko....
Vienīgais , ko tauta tagad var kopīgi darīt ir protestet pret bēgļiem. Ja Latvijā iemājosies islāmistu agresīvo organizāciju iedīgļi un ja Latvija pakļausies afroamerikāņu, musulmaņu integrācijai Latvijā - tad Latvijas nebūs....
viedoklis
11.07.2015. 06:47Piekritu arii Zulim par arpussistemas opoziciju. Kas sekos lidz Saeimas likumprojektiem un iesniegs savus aktivi,likumprojektus, kas bus virziti tikai un vienigi valsts attistibai un tautas labklajibai, nevis kaa paslaik siles interesem. Kritizes un atmaskos visus Saeimas un valdibas sleptos gajienus utt. Arpussistemas opozicija parstaves tautu ar labakajiem, gudrakajiem taas parstavjiem, tapec tai bus speks. Ar so speku varai bus jarekinas. Jo tas bus inteligents speks.
Ēdelweiss
11.07.2015. 06:33»
viedoklis
Varu mainities var piespiest tikai bailes. Jarada viniem bailes. Kaa?"Atsaut pa vienam. Kaa nezinamo spelee "kurs nakamais? Kadreiz Latvijaa bija gan mezabrali,kas cinijas par tautu, pret varu. Vai Latvijaa vairs ir tas iespejams, ka jauni un netikai jauni viriesi cinas pret varu? Vai visi ir tik glevi...
... un nevajag nekādas (15-20 cilvēku) grupas.. resnu dombrocūku savaldīt spēs arī pārītis meiteņu
viedoklis
11.07.2015. 06:27Varu mainities var piespiest tikai bailes. Jarada viniem bailes. Kaa?"Atsaut pa vienam. Kaa nezinamo spelee "kurs nakamais? Kadreiz Latvijaa bija gan mezabrali,kas cinijas par tautu, pret varu. Vai Latvijaa vairs ir tas iespejams, ka jauni un netikai jauni viriesi cinas pret varu? Vai visi ir tik glevi un infantili palikusi? Taa butu sveta cina par Latvijas valsti, pret nodevejiem un kampejiem. Vai tas ir iespejams? Kapec citas valstis varas virus soda, bet Latvijaa nekad nevienu?
nelatvānis
11.07.2015. 06:26»
Žulis
Ir jau grūts šīs atklāsmes process par Latvijā valdošajām nejēdzībām. Galvenais, ka šis atklāsmes process ir PAKĀPENISKS. Mēs tā uzreiz nesaprotam kas ir kas un ko tad darīt.Vispirms mēs saprotam, ka mūs čakarē, pēc tam, ka jācīnās pretim un visbeidzot, ka kaut kā jāapvienojas, lai cīnītos. Arī tā sajēga...
.. pirmo reizi gadās lasīt precizu situācijas raksturojumu, un, laikam vienīgo pareizo risinājumu šis situācijas labošanai.. ("atslēgas vārds" - ĀRPUSSISTĒMAS)
Žulis
11.07.2015. 06:17Ir jau grūts šīs atklāsmes process par Latvijā valdošajām nejēdzībām. Galvenais, ka šis atklāsmes process ir PAKĀPENISKS. Mēs tā uzreiz nesaprotam kas ir kas un ko tad darīt.Vispirms mēs saprotam, ka mūs čakarē, pēc tam, ka jācīnās pretim un visbeidzot, ka kaut kā jāapvienojas, lai cīnītos. Arī tā sajēga par apvienošanos ir pakāpeniska. Pirmā pakāpe, ka vajag dibināt jaunu partiju, nākošā, ka vajag apvienoties kopējas labklājības vārdā. Es uzdrošinos apgalvot, ka nekas nesanāks ne jaunu partiju dibinot, ne apvienojoties abstraktās "Latvijas tautas labklājības izaugsmei". Dibināt jaunu partiju, tas nozīmē pieņemt to pašu "Latvijas kangaru" spēles noteikumus un nenovēršami zaudēt, bet labklājība ir individuāla un par to cīnās katrs par sevi. It īpaši vēl, ja šim labklājības jēdzienam tiek pievienots tāds dīvains vispārinājums kā "Latvijas tauta".
Cilvēkus vieno kopēja ideja, jeb ideoloģija, nevis partija, vai labklājība. Bet, pirms runāt par kopību un vienotību, ir jākonkretizē, kāda tad šī kopība būs. Globālisti, piemēram, sludina visas cilvēces kopību.Marksisti - proletariāta kopību. Neviena no šīm kopībām nav sevi attaisnojusi. Arī Latvijas tauta kā kopība sevi nav attaisnojusi. Nu jau ceturtdaļgadsimtu mēs dzīvojam šis "Latvijas tautas" kopības ēnā un rezultātā esam saņēmuši ekonomiski izputinātu, parādos iedzītu, iekšēju pretrunu sašķeltu valsti. Ir tikai viena kopība, kas ir devusi iespēju latviešu tautai ( un ne tikai latviešiem) uzplaukt. Tā ir latviešu ( nevis Latvijas) tautas kopība! Tā ir latviešu nacionālisma ideoloģija. Tas ir latviešu nacionālas valsts modelis. Un vienīgā cerība uz nākotni latviešiem ir apvienošanās ap nacionālisma ideju ĀRPUSSISTĒMAS opozīcijā. Un nekas jauns šeit nav jāizdomā. Neskatoties uz milzīgo pretdarbību no valdošā režīma puses, latviešu patiesi nacionālas organizācijas vēl ir saglabājušās. Ir tikai jāapvienojas un vienoti jāveido šī ārpussistēmas opozīja. Es uzsveru - ārpussistēmas, jo pie nacionālistiem nepieskaitu tos valdošajam režīmam kalpojošos, nacionālistu lomu tēlojošos ākstus, kuri visus šos gadus ir sēdējuši Saeimā un ar savu rīcību diskreditējuši nacionālisma ideju pašos pamatos. Vai veidot šo ārpussistēmas opozīciju atdzīvinot Pilsoņu kongresu, vai kā citādi - tas jau ir tehnisks jautājums.
shema
11.07.2015. 06:10cimdars sanems rikojumu, ka jaunaa partija janogremdee velesanas un lieta darita. Ne par velti vinam Vienotiba iedeva ordeni.
wikipolitLV
11.07.2015. 05:56»
2015
Nav neviens jāgāž. Ir inrofmācijas laikmets. Ir konsekventi jāveido ierēdņu - politiķu radniecības un amatu, attiecību koks (tipa WIKIpolitLatvia). Pie katra personāža ailītes -Autorizēti info sniedzēji un protams atsevišķi baumu lauciņš bez nopietnas atbildības...
Ļoti atbalstāma ideja. Man ir daudz materiāla par atsevišķiem grupējumiem. Reāli v., uzv., savst. saite, motīvs, utt.
Ēdelweiss
11.07.2015. 05:47»
Ēdelweiss
.. un kas notiks, ja "vadošie vai struktūras izzinās nepareizi domājošos.. valstī, kur pa latvāņu kabatām nesodīti siro godmaņi un gerhardi, vēl vesels bars "locekļu" ar kleptomāniskām novirzēm..., kur galvaspilsētas mērs ir cittautietis putinoīds
.. gribēju piebilst, ka tā "izzināšanas akcija" tiešām ir latvānijas lielākā problēma..
Ēdelweiss
11.07.2015. 05:43»
???
Un kas dos garantiju, ka tas nav vadošo vai struktūru iniciēta nepareizi domājošo izzināšanas akcija
.. un kas notiks, ja "vadošie vai struktūras izzinās nepareizi domājošos.. valstī, kur pa latvāņu kabatām nesodīti siro godmaņi un gerhardi, vēl vesels bars "locekļu" ar kleptomāniskām novirzēm..., kur galvaspilsētas mērs ir cittautietis putinoīds.....