Karalis ir miris, lai dzīvo karalis! jeb Kādēļ es neraudāšu Latvijas valsts bērēs
Ainārs Kadišs06.02.2017.
Komentāri (266)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Paldies par drosmi!
07.02.2017. 20:17Godīgumu. Uzņēmību. Spēju domāt par Latviju kopumā. Situācijas vērtējums, secinājumi - patiesi, jo ir uz personīgās pieredzes izsāpēti. Piekrītu, Latvijas zemei, mežiem, ūdeņiem ir jāatrodas Latvijas tautas īpasumā. Kā garants kalpo valsts Zemes un Hipotēku banka. Uzskatu, ka pie esosās situācijas liela daļa morālās atbildības jāuzņemas inteliģencei.
Karote
07.02.2017. 19:28Pārmaiņas, protams, nebūs caur vēlēšanām. Tur viss jau sakārtots, un nekādas tautas iniciatīvas,partijas, kustības, utt, leģitīmi vairs nav iespējamas.Atliek gaidīt, kad savā rijībā pajuks augļotāju EU , un tad, juku laikos, kā 1918.g, varbūt sanāk izveidot ko jaunu.
Yes
07.02.2017. 19:01»
21
Gribētu redzēt tos 15 neliešus, kuri ir uz šo brīdi ir balsojuši negatīvi par šo rakstu! Esmu pilnīgi pārliecināts ka viņi ir no valsts pārvaldes, zagļi, nelieši, korumpanti un Latvijas valsts nodevēji
Rinkevičs, Streips, Puķītis, Rītiņš uc
Poh.Jānim
07.02.2017. 18:24tavu pēdējo teikumu nesapratu - ".. neviens neraudās pie pašreizējās Latvijas kapa. Bet kā to mainīt?"
- - - - -
Ko tu gribi mainīt? To, lai kāds raudātu pie kapa vai ko citu:) Raudāšana jau tāda dziļi individuāla lieta..
Poh.Jānim
07.02.2017. 18:16»
Poh.Jānis
Tirgus ekonomikas attīstība Latvijā aprakstīta precīzi. Tikai tas tonis ož pēc, labākajā gadījumā, attīstīta sociālisma idejām - visam jāpieder tautai. Tas, atklāti sakot, ir marasms. Tas ir tas, no kā mēs bēgām. Jo kad viss piederēja tautai, zaga tikpat traki, ja ne vēl trakāk. Atšķirība? Iespējas ...
"Latvieši brauc projām, tādēļ ka brīvi cilvēki brīvā valstī."
----------
Tie ir vistīrākie meli, Jāni! Latvieši bēg prom strādāt uz citām valstīm, jo ir padarīti par ekonomiskajiem bēgļiem! Zīmīgi, ka tieši šovakar raidījumā 1:1 jaunais censonis, uzņēmējs Mārtiņš Popelis pavisam atklāti pateica, ka Latvija ir laba vieta dzīvošanai, ja var pelnīt kaut kur citur!!! Tas ir nožēlojami, dzīvot ar apziņu valstī, kur par savu darbu nevari saņemt atalgojumu, lai varētu justies kā cilvēks!
15
07.02.2017. 18:10»
21
Gribētu redzēt tos 15 neliešus, kuri ir uz šo brīdi ir balsojuši negatīvi par šo rakstu! Esmu pilnīgi pārliecināts ka viņi ir no valsts pārvaldes, zagļi, nelieši, korumpanti un Latvijas valsts nodevēji
sorositi,neonacisti,dzintarjugends un iesalnieka hunveibini.
Paldies autoram!
07.02.2017. 17:53Jūs precīzi, ļoti precīzi izteicāt arī manas domas, izjūtas un sāpi par mūsu valsti! Rakstiet! Runājiet! Aiciniet! Modiniet!
Zanis Pleve
07.02.2017. 17:27»
21
Gribētu redzēt tos 15 neliešus, kuri ir uz šo brīdi ir balsojuši negatīvi par šo rakstu! Esmu pilnīgi pārliecināts ka viņi ir no valsts pārvaldes, zagļi, nelieši, korumpanti un Latvijas valsts nodevēji
Es esmu viens no tiem neliešiem. Ja gribi uzturēt naturālo saimniecību, dari to! Neviens tev to neaizliedz. Ja varēsi uzturēt pietiekoši lielu naturālo saimniecību, varēsi ielūgt radiņus un paziņas uz kartupeļu talku (te var būt jebkāda cita veida talka). Ja tiem tavs piedāvājums būs ekonomiski izdevīgs (nauda par degvielu un "novergotās" brīvdienas ), viņi noteikti pie tevis aizbrauks un zemu klanīdamies (zem kartupelu maisa smaguma :) ) priecīgi brauks mājās.
Ja kādam tas patīk - karogs rokā, orķestris aiz muguras un uz priekšu.
21
07.02.2017. 16:54Gribētu redzēt tos 15 neliešus, kuri ir uz šo brīdi ir balsojuši negatīvi par šo rakstu! Esmu pilnīgi pārliecināts ka viņi ir no valsts pārvaldes, zagļi, nelieši, korumpanti un Latvijas valsts nodevēji.
Haris.
07.02.2017. 16:49Situācija novērtēta pareizi,lietas nosauktas īstajos vārdos.Vēl,tikai,jāapzinās rīcība,lai vēl kaut ko saglābtu.Paldies,Ainār,visu cieņu!
Firers
07.02.2017. 16:34»
Arturs Priedītis
"Kā lai sauc tautu, kura to dara jau daudzus gadus? Kā lai sauc tautu, kura ir radījusi simtiem miljonāru, pati kļūdama tik nabadzīga, ka masveidā jādodas uz svešām zemēm laimi meklēt?" Varbūt arī vajadzēja nosaukt? Tas ir jādara. Tas var nākt par labu. Turklāt mēs šodien nebūsim pirmie, kuri atzinuši...
Nav ko stāstīt pasakas par padomju latviešiem. Padomijā latvieši uzvedās tāpat kā tagad un krieviem bija apnikuši ar savu trulumu un blēdīgumu.
Pastalnieks
07.02.2017. 16:34»
Poh.Jānis
Tirgus ekonomikas attīstība Latvijā aprakstīta precīzi. Tikai tas tonis ož pēc, labākajā gadījumā, attīstīta sociālisma idejām - visam jāpieder tautai. Tas, atklāti sakot, ir marasms. Tas ir tas, no kā mēs bēgām. Jo kad viss piederēja tautai, zaga tikpat traki, ja ne vēl trakāk. Atšķirība? Iespējas ...
mērām naudiņās?
"...tikai strādā ārpus Latvijas", un cik šo jauno cilvēku bērni runā latviski?
janis
07.02.2017. 16:18»
Poh.Jānis
Tirgus ekonomikas attīstība Latvijā aprakstīta precīzi. Tikai tas tonis ož pēc, labākajā gadījumā, attīstīta sociālisma idejām - visam jāpieder tautai. Tas, atklāti sakot, ir marasms. Tas ir tas, no kā mēs bēgām. Jo kad viss piederēja tautai, zaga tikpat traki, ja ne vēl trakāk. Atšķirība? Iespējas ...
Ja godīgi,tad mēs bēgām no okupācijas...,un nekur tālu nēesam tikuši.
Vecis
07.02.2017. 16:13Faktiski šī raksteļa autors vaimanā!!! Un šai vaimanoloģijai pievienojas tie,kuri vēl nav spējuši atbrīvoties no "komunaļņiku" un "kolhozņiku" domāšanas!
Kā tad,gaida tos laikus atpakaļ,kad kāds mammīts ar velosipēdu vai ķerru stūma divas kanniņas ar pienu uz piena savāktuvi,jo pensija bija maza(60 rbļ.) un bija jātur kāda govs.
Vispār,bija jau viss tas,ko sauc par "tautai piederēja" - komunistu režīms!
vecais spekulants
07.02.2017. 16:05Latviju jau lama citvalodigie. Savu Dzimteni lamat nedrikst.Lamat vajag kremla ieliktenus , kuri izlaupa Valsti . Nabaga tauta nesaprata ,ka atjaunoto brivibu izmantos bijusie komunisti . Viniem bija informacija par ipasumiem ,kuriem bija vertiba. Zel ,ka vini joprojam turpina izlaupit pedejas tautas ipasumu paliekas . Mezu Latvija vairs nav. Tur Ainaram taisniba.
A.K.
07.02.2017. 15:57»
Kergers
Tekstā viss ir pareizi izanalizēts un pateikts.Arī secinājums saprotams. Bet vai šis secinājums ir pareizs ? Par to var strīdēties. Ieteiktu raksta autoram aizbraukt uz tādām postsovjetu valstīm kā Gruzija vai Ukraina un tur padzīvot kādu laiciņu. Un tad secinājumi par Latviju un tās sasniegumiem kardināli...
Esmu bijis vairākās postpadomju valstīs. Stāvoklis tajās ir visai atšķirīgs - no labklājības līdz postam.
Es Jums piekrītu, ka viss ir nosacīti. Kā saka - trīs mati uz galvas ir maz, bet trīs mati zupā - daudz. Bet nevar būt patiesa prieka avots tas, ka kādam iet vēl sliktāk, ka pie mums nekaro, kā, piemēram, Ukrainā, bet tikai zog. Tas ir tā, nu... kaut kā pārāk latviski...
Šķiet, ir lietas, kuras jāsakārto neatkarīgi no tā, cik tās nesakārtotas kaimiņam. Un tad, varbūt, var lūkot viņam pat palīdzēt.
Ne jau -
07.02.2017. 15:56»
hugo
Kaut kāds savārstījums . Un kā autors bija iedomājies kapitālismu - katram pēc spējām un vajadzības ? Tas jau reiz bija , arī izsūtītie čaklie 13 ha zemnieki bija . Bet par tendenciozo virsrakstu - iesaku pārlasīt Marku Tvenu . Viņš šajā sakarā ir kaut ko atgādinājis
katram pēc spējām un vajadzības,bet ar prātu un cieņu pret līdzcilvēkiem.Par godīgu sadarbību starp darba devēju un ņēmēju.Valsts ierēdņiem, valdībai jāatbaļsta un jāveicina Latvijas cilvēku izaugsme visos virzienos,samazinot nežēlīgo birokrātiju,nevis cilvēki jādzen prom no Valsts.
Ha
07.02.2017. 15:39»
Komunismam nē
Komunismam nē - man tiešām reiz jau pietika. Komunistiem ir jāšūpojas vējā
Tie ir jaunie laiki, kas iznīcina tautu izmantojot tiesu varu, kā izpildu orgānu ,pēc izcilākajām fašisma metodēm.
Lauķis
07.02.2017. 15:18»
viedais
un ko tads ainars kadišš ir darijis lai ta nebutu?? viņa pozicija atgadina apmeram uz ielas 2 sit vienu un tads kadiš stav blakus un visu to novero un siki pieraksta< bet iejaukties ko darit ne tik vaimanat, baba
Bet ko tad tādu pats esi darījis? Tikai nosodījis tos kuri mēģina kaut ko rosināt?
Aigars Brūvelis
07.02.2017. 15:17Lauksaimniecība no citas ražošanas atšķiras pārāk daudz, lai to liktu vienā maisā ar apstrādes rūpniecību vai pakalpojumiem.
--
Tādēļ būtībā piekrītu, ka zemi nekādā gadījumā nedrīkstēja un nedrīkst pārdot un atdod ārvalstniekiem.
Kaut vai tapēc, ka tiem ir lielāka pirktspēja nekā vietējiem iedzīvotājiem.
Par laimi, esam galīgi ziemeļos, un salīdzinoši maz biezo ir Latviju pamanījuši. Pretējā gadījumā te visu ātri izpirktu un paliktu izkārtne Latvija ar ļoti dīvainu etnisko sastāvu un ikdienas valodu.
Udo Ulbergs
07.02.2017. 15:15Jautājumi ir vairāki. Atbildes uz šiem jautājumiem var palīdzēt vērtēt latviešu tautas kulturoloģiskās evolūcijas/attīstības rezultātus/iespējas/kritiskos momentus. Jautājumi ir šādi.Vai teicamā padomju izglītība deva respektējamu ieguldījumu latviešu tautas vispārējā attīstībā, ņemot vērā dzimtcilvēku mentalitātes stabilizāciju daudzās paaudzēs? Vai teicamā padomju izglītība būtiski ietekmēja ģenētiski formēto tumsonību un aprobežotību? Vai teicamā padomju izglītība pēc PSRS sabrukuma palīdz latviešiem pretoties postmodernistiski liberālajai ideoloģijai, kultūras normām, formātiem utt.? Vai teicamā padomju izglītība ir garantējusi ģenētiski determinētās kulturoloģiskās atražošanas laikā jaunajās paaudzēs stabilu priekšstatu par garīgumu un tā svētīgumu cilvēka esamībā?
un
07.02.2017. 15:01»
Poh.Jānis
Tirgus ekonomikas attīstība Latvijā aprakstīta precīzi. Tikai tas tonis ož pēc, labākajā gadījumā, attīstīta sociālisma idejām - visam jāpieder tautai. Tas, atklāti sakot, ir marasms. Tas ir tas, no kā mēs bēgām. Jo kad viss piederēja tautai, zaga tikpat traki, ja ne vēl trakāk. Atšķirība? Iespējas ...
Kad Latvijā vara rīkojās kā tagad Rumānijā cilvēki arī izgāja ielās un savu panāca. Pec tam tāda nekaunība vairs nav novērota, bet izteikta kļuvusi patriekto gānīšanās.
un
07.02.2017. 14:56»
Jerums
Vēsture ir pierādījusi, ka vergu valstis nespēj pastāvēt. Latvija jau nebūs izņēmums
Tieši tāpēc autors arī "cepās"- viņa vergi sacēlās un atteicās turpināt vergot!
Kergers
07.02.2017. 14:51Tekstā viss ir pareizi izanalizēts un pateikts.Arī secinājums saprotams. Bet vai šis secinājums ir pareizs ? Par to var strīdēties. Ieteiktu raksta autoram aizbraukt uz tādām postsovjetu valstīm kā Gruzija vai Ukraina un tur padzīvot kādu laiciņu. Un tad secinājumi par Latviju un tās sasniegumiem kardināli mainīsies.
harijs
07.02.2017. 13:51»
Juzis
Latvijas valsts ir pārāk īsu laiku. Kas tik nav pāri gājuši, kas nav izkalpinājis latviešus un tas laiks ir pārvērtis tautu par vergu dvēselēm
Kādu īsu laiku? Ulmanis 30 gados paspēja pacelt ekonomiku ar arklu un zirgu, jo nebija toreiz Starptautiskā valūtas fonda un citu izsūcēju, nebija Eiropas savienības, nebija dīkdieņu pabalstu, kas veicina slinkumu un tautas pagrimšanu un degradāciju. Un tas nenotiek nejauši. Lasiet Juri Linas ZEM SKORPIONA ZĪMES!
gandrīz
07.02.2017. 13:45»
Balts etniskais
Es te saņēmu rakstu no Saeimas juridiskā biroja vad. vietn. Es neesmu Latvijas tauta un man neesot nekādas tiesības sevi uzskatīt par Latvijas tautu. ANO Vispārējā cilvēktiesību deklarācijas (LR to ir atzinusi)pieņemta 1948.gada 10.decembrī...
Visiem iesaku izlasīt Juri Linas grāmatu ZEM SKORPIONA ZĪMES. Tur viss salikts pa plauktiņiem, un šībrīža varu viņš sauc par vājprātīgu
paga paga
07.02.2017. 13:37Vēlēšanas neko neizmainīs, jo tur visi vienādi kretīni. Bet milzu streiks var daudz. re, kā Rumānijā tauta protestē cik jau dienas un uzvar! Nekaunībai jāliek pretī stingrs
atklāts nosodījums līdz uzvarai. Mums jamācās no Rumānijas!
gaudotājiem
07.02.2017. 13:29http://www.satori.lv/raksts/12504/Artis_Buks/Par_nomaktibas_sabiedribu
Vissirslikti. Pasaule brūk kopā. Ja pasaules gals, nu gluži vēl nav pienācis, tad noteikti ir sācies...
A.K.
07.02.2017. 13:15»
A.P.
Nespēja kritiski analizēt savu kulturoloģisko vērtību liecina par tautas garīgo nāvi. Tauta rosās zem Saules, bet nezina, ka faktiski ir garīgi mirusi. Tādā situācijā iederas tradicionālais jautājums "Ko darīt?". Lai tauta atgūtu vērtīgas tautas reputāciju, tautā ir jāatdzīvina spēja kritiski analizēt...
Tā ir. Kādā senā grāmatā ir apmēram šādi vārdi:
"Cilvēks, kurš dzīvo godībā, bet bez dziļāka ieskata lietu būtībā, līdzinās kustonim, kuru beigās vienkārši nokauj..." TādēL tautas atmoda var būt tikai garīga. Kaut kā nav dzirdēts par materiālu atmodu, vai ne?
Starp citu, pieminētie Ziemeļamerikas indiāņi, vērojot balto cilvēku nenormālo alkatību, esot nosprieduši:
"Baltie cilvēki ir traki; viņiem šaudās acis, un viņi visu laiku kaut ko grib..." Tas ir kroplīgā kapitālisma dzinulis un netaisnības spēks
hm
07.02.2017. 13:08Labi rūkts! Paldies!
Par kapitālismu. Neviena ekonomiskā saimniekošanas sistēma nav ideāla. Sākotnēji kapitālisms atraisa privāto iniciatīvu. Malacis! Taču pēcāk ķeras pie konkurentu makiem un asinīm, līdz iegūst monopolu. Loks noslēdzas. Jo ... skaļi izslavētā un reklamētā konkurence vairs nepastāv. Bet to jau kādreiz, sen, sen paredzēja Markss.
Pievienojos, ka Latvijas vara ir viena no izteikti visidiotiskākajām šajā pasaulē. Tai par labu var minēt tikai vienu niansi. Proti, vara komunicē manā dzimtenē latviešu valodā. Jautājums, vai ar to pietiek? Jautājums arī - cik ilgam laikam?
Balts etniskais
07.02.2017. 12:58Es te saņēmu rakstu no Saeimas juridiskā biroja vad. vietn. Es neesmu Latvijas tauta un man neesot nekādas tiesības sevi uzskatīt par Latvijas tautu. ANO Vispārējā cilvēktiesību deklarācijas (LR to ir atzinusi)pieņemta 1948.gada 10.decembrī.
Ja no tautas(Latvijas Latvieši)ir palicis dzīvs kaut viens no mums, tad tādā gadījumā Latvijas tauta vēl pastāv! Iegaumējiet to un stāstiet bērniem un mazbērnirm.Tas, kas ar mums ir noticis ir prātam N E A P T V E R A M I ! Kangari (komunisti un komjauniešu pēcnācēji)paveica to, ko lika Tumšie spēki! Viens no tiem ir SOROSS, OTRI: Godmanis, Repše, Šķēle, pārejie pedofīli! Un kamēr valdīs Partokrātija (partijas), nekas nemainīsies Iemācieties E. Veidenbauma dzejoli: Virs zemes nav teisnības, dūrei tik spēks.....!
A.P.
07.02.2017. 12:45»
A.K.
Ziemeļamerikas indiāņi bija viedi cilvēki. Viņi esot teikuši, ka katrā cilvēkā mājo divi vilki - viens melns, bet viens balts. Kuru labāk barosi, tas uzvarēs...
Nespēja kritiski analizēt savu kulturoloģisko vērtību liecina par tautas garīgo nāvi. Tauta rosās zem Saules, bet nezina, ka faktiski ir garīgi mirusi. Tādā situācijā iederas tradicionālais jautājums "Ko darīt?". Lai tauta atgūtu vērtīgas tautas reputāciju, tautā ir jāatdzīvina spēja kritiski analizēt savu darbību no kulturoloģiskās vērtības viedokļa. Bez šīs spējas atdzīvināšanas nekas prātīgs nevar būt, jo šī spēja reizē ir garīguma spēja. Nevērtīga tauta ir tauta bez garīguma. Vērtīga tauta ir tauta ar garīgumu. Ne velti izsakāmies par tautas garīgo nāvi.
viedais
07.02.2017. 12:44»
Es
Frāze par tirgu, kas kaut ko sakārtos, ir pilnīgi aplama. Tirgus var sakārtot to, ka cilvēki atkal kļūst par vergiem. Latvijā viss ir deformēts
un ko tads ainars kadišš ir darijis lai ta nebutu?? viņa pozicija atgadina apmeram uz ielas 2 sit vienu un tads kadiš stav blakus un visu to novero un siki pieraksta< bet iejaukties ko darit ne tik vaimanat, baba
Es
07.02.2017. 12:26Frāze par tirgu, kas kaut ko sakārtos, ir pilnīgi aplama. Tirgus var sakārtot to, ka cilvēki atkal kļūst par vergiem. Latvijā viss ir deformēts.
A.P.
07.02.2017. 12:19»
A.K.
Ziemeļamerikas indiāņi bija viedi cilvēki. Viņi esot teikuši, ka katrā cilvēkā mājo divi vilki - viens melns, bet viens balts. Kuru labāk barosi, tas uzvarēs...
Tas ir interesants salīdzinājums. Etnopsiholoģijā ir daudzi līdzīgi varianti aprakstīti. Pirms "politkorektuma" stulbās ēras eiropiešu zinātne bija drosmīgāka atnosu vērtības skaidrojumos, kas vienmēr nāk tikai par labu gan valsts dzīvē, gan sabiedrības sadzīvē.
aga
07.02.2017. 12:17Tikko jūs ievēlēsiet mazās partijas, veco varas partiju darboņi iestāsies mazajās partijās un atkal tiks vēlēšanu saraxtos!
A.K.
07.02.2017. 12:06»
Phe
Ko var vaidēt! Paši tādus izvēlēja, tagad kaut kas nepatīk
Nevēlēju. Nepatīk.
aha
07.02.2017. 12:00savokveidīgajiem latviešiem gan šinī režīmā labi patīk, raujās kā traki pa valsts darbiem, izbijušie kolhozņiki, virpotāji un učuki augstu tikuši!
otto
07.02.2017. 11:55»
dūdieviņš
Paņem kaņepju striķi un pakaries ozolā gaudotāj
gaidot kad cits pakārsies ,pakārās pats.
Poh.Jānis
07.02.2017. 11:29Tirgus ekonomikas attīstība Latvijā aprakstīta precīzi. Tikai tas tonis ož pēc, labākajā gadījumā, attīstīta sociālisma idejām - visam jāpieder tautai. Tas, atklāti sakot, ir marasms. Tas ir tas, no kā mēs bēgām. Jo kad viss piederēja tautai, zaga tikpat traki, ja ne vēl trakāk. Atšķirība? Iespējas zagt bija vienādākas visiem. Bet ne absolūti vienādas tomēr.
Bet šis:
"Nekad vēl cilvēki nav tik masveidīgi bēguši no šejienes. Viņi bēg no Latvijas valsts. Šķiet, neviena iepriekšējā vara nav tik ļoti noplicinājusi Latviju un nav bijusi tik atklātā kara stāvoklī ar tautu. Pat padomju vara – ne."
ir skaidri un gaiši vaimonoloģija. Latvieši brauc projām, tādēļ ka brīvi cilvēki brīvā valstī. Šodien darboja lieliskākais sociālās mobilitātes rīks - zemo cenu aviolīnijas. No aizbraukušajiem Latvijā katru gadu ieplūst ap 1,2 miljardiem eiro. Un daudzi no viņiem nekur nav aizbraukuši, tikai strādā ārpus Latvijas.
Tikai vēl neliels precizējums - nu beidziet vienreiz dramatizēt. Vara nevienu neiznīcina un nav nekādā kara stāvoklī. Varai vienkārši poh..j. Un paši latvieši pie tā vainīgi. Paskatieties uz tiem pašiem rumāņiem - kad nav apmierināti ar korumpēto parlamentu un valdību - iziet ielās. Viņi Latviju apdzīs 3-5 gadu laikā, ka es te sēžu.
Bet autoram gan varu piekrist vienā - neviens neraudās pie pašreizējās Latvijas kapa. Bet kā to mainīt?
A.K.
07.02.2017. 11:28»
Alla
Kapēc autora individuālā uzņēmuma nosaukums ir "HEBRONA
Autoram jau vismaz piecpadsmit gadus nav juridiskas personas statusa un nav arī uzņēmuma. Daļēji - rakstā minētās sistēmas dēļ. Bet jautājumā ietvertā netiešā norāde uz kādu saistību ar citām zemēm vai tautām neatbilst realitātei.
kurts
07.02.2017. 11:26Ja par saimniekiem kļūst kriminālnoziedznieki-kolaboranti,tad jau ne to vien sagaidīsim.Cilvēkiem ar sliktu atmiņu un jaunājiem nebūtu slikti pastāstīt kā kolaboranti iznīcinaja pienotavas,rūpalus,izkāva lopus,atņēma zemi,sagrāba mežus.Pastāstīt ar kādiem paņēmieniem izkrāpa privatizācijas sertifikātus,pajas.Tas viss notika kompartijas vadībā,kura mēģina slēpties zem nacionālkomunistu nosaukuma,kas ir komunistu nacionalitātes apzīmējums un tieši norāda uz piederību noziedzniekiem-kolaborantiem.
hugo
07.02.2017. 11:21Kaut kāds savārstījums . Un kā autors bija iedomājies kapitālismu - katram pēc spējām un vajadzības ? Tas jau reiz bija , arī izsūtītie čaklie 13 ha zemnieki bija . Bet par tendenciozo virsrakstu - iesaku pārlasīt Marku Tvenu . Viņš šajā sakarā ir kaut ko atgādinājis .
noteikti ne !
07.02.2017. 11:16»
dūdieviņš
Paņem kaņepju striķi un pakaries ozolā gaudotāj
atrod labak savu personisko iemeslu ,lai 4 maija rezimu,ta simtgades akstibu laika iesudzetu Eiropas tiesa !