Karalis ir miris, lai dzīvo karalis! jeb Kādēļ es neraudāšu Latvijas valsts bērēs
Ainārs Kadišs06.02.2017.
Komentāri (266)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
xc
10.02.2017. 09:59Vēlēšanas ir varas sistēmas sastāvdaļa. Sistēmas sastāvdaļa ir paredzēta tikai un vienīgi sistēmas uzturēšanai un ne jau tās būtiskām pārmaiņām. Līdz ar to piedalīšanās vēlēšanās ir esošās varas sistēmas (te patreiz notiekošo nejēdzību) bezierunu atbalsts. Ja nedraudzējas ar loģiku, tad nekā.
Knuts
10.02.2017. 06:53»
Letiņš
Vot Tu man pasaki- nafig Krievijai vajag to Latviju? Mosties un izvelc galvu no pakaļas! Paskaties kartē un padomā. Tevi arī ir iebiedējuši ar Krievijas vēlmi pēc Latvijas
To pašu 2013. noteikti kāds "letiņš" teica par Krimu, Austrumukrainu, Sīriju. Un vēl pirms tam par Osetiju, Abhāziju un ttt. Un vēl jo vairāk, ja jau Latvija Krievijai nav vajadzīga, tad kādēļ Latvijā uzrodās imtiem "letiņu", kuri no bilsēm lien ārā lai kaut kā īpaši iedraudzētos Krievijas pakaļā?
>> VB
10.02.2017. 06:47Nākotne ir nepieciesama katram Latvijas iedzīvotājam. Ir jāiziet no tā, kas mums ir, nevis no tā, kas varētu būt. Piedāvāt esosajā situācijā lielražosanu, uz 1.5 milj. iedzīvotājiem - ir bezatbildīgi. Valsts ir tautai, ne - otrādi.
Dadzis
10.02.2017. 05:30Desmitniekā.Var redzēt ka raksts nepatīk daudziem mūsu kapitālistiem ,nepatīk taisnība.
Letiņš
10.02.2017. 02:29»
Knuts
Iespējams mēs neesam spējīgi (un tādēļ arī neesam cienīgi) uz savu valsti. Un ko tad? Šito dziesmu parasti tad dzied pie moto: "Nepārdosimies Rietumiem". Bet ja pirmā apgalvojuma daļa ir nelabojams fakts, tad TIKAI un VIENĪGI Rietumiem ir vērt "pārdoties". Limitrofu birku un lāstu Baltijai tradicionāli...
Vot Tu man pasaki- nafig Krievijai vajag to Latviju? Mosties un izvelc galvu no pakaļas! Paskaties kartē un padomā. Tevi arī ir iebiedējuši ar Krievijas vēlmi pēc Latvijas?
Artis
10.02.2017. 02:25Berziet pirst dīvānā ar alus pudeli rokās un deldēt klaviatūru. Ejiet kaut ko reāli darīt.
Un kāda te piesauktos RAF, VEF, RRR utt sagrāva, izzaga un iznīcināja saujiņa "populāru" cilvēku. Kā aizsegs tika izmantots "padomju mantojums", kas ir bīstams un nevèlams, jo nav mūsu. Diemžēl latvieši ir viegli manipulējami un dumji...
VB
10.02.2017. 02:19Tomēr neticu, ka nākotne būtu sikzemniekos, sīkražotājos vispār.
Cits jautājums, ka lielražotājās valstīs šis, faktiski, tehnoloģiso sasniegumu radītais produkts tiek efektīgi pārdalīts: lai arī sīkajam zemniekam, sīkajam krogus bārmenim, sīkajam programmistam, sīkajam, nabadzīgajam pensionāram dzīvei kas atliktu.
Tā viņi ne tikai noverš dumpjus un revolūcijas, bet arī nodrošina pašas sistēmas pastāvēšanu arī - jo, tā pastāvēs, kamēr vien būs patērētājs.
un tu
09.02.2017. 16:56»
gudriniekam
Tie vidēji 250€/mēnesī, kurus šī neizdevusies 4.Maija pseidovalstele vīzdegunīgi atmet absolūtajam vairākumam šodienas pensionāru par 40 un vairāk nostrādātiem gadiem, drīzāk gan ir saucami par nabaga grašiem, ne par pensiju
Tu samaksā nodokļos tos 4-5 tūkstošus eiro, lai izmaksātu kaut tādas pensijas?!
meitene
09.02.2017. 12:09viss ir taisnība. tikai....katram noziegumam ir konkrēts vārds un uzvārds. kamēr neuzradīsies kāds, kuram drosme nosaukt šos vārdus un uzvārdus, nekas nemainīsies. turklāt var arī saprast - pie mūsu sistēmas nav jēgas saukt vārdā un uzvārdā noziedzniekus, nav jēgas piedalīties vēlēšanās...jo visa sistēma ir pret. pret vienkāršo cilvēku, pret cilvēcību kā tādu...pret godīgumu....pret tiem, kuri ir visneaizsargātākie.....
Knuts
09.02.2017. 12:02»
A.K.
LPSR, kā zināms, nebija valsts. Tā bija viena no piecpadsmit PSRS republikām. Bet pēc PSRS sabrukšanas LPSR pārtapa par it kā neatkarīgu valsti. Bagātu valsti. Ar ceļiem, tiltiem, Hesiem, rūpnīcām, lauksaimniecību, gudriem un talantīgiem cilvēkiem, zaļo zeltu - mežiem, jūru, zvejniecību, ideālu ģeogrāfisko...
Pirmos divus teikumus tu uzrakstīji teicami. Tātad saproti. Un kas tālāk? PSRS antisistēma beidza pastāvēt! Viss! Tu nodarbojies ar demogoģuju. Infrastruktūra, vēl OK, bet arī tur, pāreja no vienas sistēma citā notiek ar zudumiem. Lauksaimniecība, rūpniecība, zve3jniecība, noieta tirgus, reputācija. Vai tu nesaproti vai speciāli idealizē SNG un maldini. Ka piemērs (to var attiecināt uz visu) - RAF sabruka ne tapēc, ka zaglīgie latvieši viņu izputināja. Krievi labāk gribēja pirkt lietotus VW un ne VEF bet SONY utt. Sistēma (antisistēma) sabruka. Bez zudumiem (atseviķās jomās pilnīgiem) nebija iepējas pāriet citā sistēmā. Nebija. Jā, var būt varēja daudzas lietas darīt gudrāk, apdomīgāk un godīgāk. Bet visā visumā, ja būtu vēl tālāk mānījuši sevi ar iespējām it kā turpināt, tad nu būtu apmēram kā Moldāvija vai Armēnija (acīmredzot tavs sapnis). Es labāk mācītos no SLovēnijas un kaut vai no Igaunijas
Knuts
09.02.2017. 11:51»
A.K.
Piedodiet, vārda "Pārdoties" nav manā leksikā, kad runāju par tautu vai cilvēku. Manuprāt, "pārdodas" tikai prostitūtas un politiķi, kas gan, kā dzīve rāda, bieži vien ir viens un tas pats, diemžēl
Ja tu reiz esi pateici "A", tad pasaki arī "B" un runā skaidru valodu. Noasuc vārdā LPSR, ka tavas notaļģijas objektu un piemini Krievijas izstrādāto "limitrofo valstu" koncepciju. Tu apšaubi latviešu tiesības un spējās uz valsti. Un nesaproti atšķirību starp valsti un valdību, lai gan es domāju, tu apzināti samaini šos jēdzienus. Tavā rekviēmā ir tikai nolemtība un padošanās, vai, lielākais - musinājums uz pašiznīcināšanos. Nav nekā konstruktīva un racionāla. Jā Latvijā daudz kas ir slikti, nepareizi un netaisnīgi, aplami. BET daudz kas tā ir arī objektīvi. Mums LAtvija ir jāsalīdzina tiakai un vienīgi ar labāku Latviju, ar ideālu Latviju. Bet ja tu gribi par piemēru likt LPSR vai "nerealizēto "neitralitāti=īpašu uzticēšanos Krievijai vai uzskati, ka politiskā orientācija uz RIetumiem/Eiropu/NATO bija palama, tad es tev nepiekrītu. Mēs esam tur kur mēs esam un arī pateicoties tevis idealizētajam padomju mantojumam (okupācijai, ruifikācija utt). Pareja nav viegla, bet citas izejas jau arī nebija. Mēs nevarējām aglabāties, kā vienīgā padomju republika, jo arī PSRS bija lemts iznīcībai, tā bija antisistēma. Un ja Latvijā ir kādas problēmas, tad ne no neatkarības, bet kā okupācijas sekas.
A.K.
09.02.2017. 11:43»
Knuts
A.K. "nolaiduši uz grunti visādā ziņā bagātu valsti." Tu runā par LPSR
LPSR, kā zināms, nebija valsts. Tā bija viena no piecpadsmit PSRS republikām. Bet pēc PSRS sabrukšanas LPSR pārtapa par it kā neatkarīgu valsti. Bagātu valsti. Ar ceļiem, tiltiem, Hesiem, rūpnīcām, lauksaimniecību, gudriem un talantīgiem cilvēkiem, zaļo zeltu - mežiem, jūru, zvejniecību, ideālu ģeogrāfisko vietu tranzītam, milzīgu noieta tirgu kaimiņos, diezgan labu reputāciju.
Tagad, atklāti sakot, par Latviju smejas jau plašā pasaulē. Jums tas patīk?! Un smējēji nešķiro "Latvijas valsts" vai "Latvijas tauta". Bet vissliktākais - pamatoti smejas...
A.K.
09.02.2017. 11:32»
Knuts
Iespējams mēs neesam spējīgi (un tādēļ arī neesam cienīgi) uz savu valsti. Un ko tad? Šito dziesmu parasti tad dzied pie moto: "Nepārdosimies Rietumiem". Bet ja pirmā apgalvojuma daļa ir nelabojams fakts, tad TIKAI un VIENĪGI Rietumiem ir vērt "pārdoties". Limitrofu birku un lāstu Baltijai tradicionāli...
Piedodiet, vārda "Pārdoties" nav manā leksikā, kad runāju par tautu vai cilvēku. Manuprāt, "pārdodas" tikai prostitūtas un politiķi, kas gan, kā dzīve rāda, bieži vien ir viens un tas pats, diemžēl.
Knuts
09.02.2017. 11:30»
A.K.
Stāsts nav par "zviedriem, vāciešiem vai krieviem" Stāsts ir par to, ka paši latvieši ir nolaiduši uz grunti visādā ziņā bagātu valsti
A.K. "nolaiduši uz grunti visādā ziņā bagātu valsti." Tu runā par LPSR?
A.K.
09.02.2017. 11:27»
Knuts
"Vai tie bijuši zviedri vai vācieši, vai krievi –" Nu, nu. Mesedžs saprast. Diezvai perosnāži gaida vāciešus un zviedrus. Neviens cits mūu vietā neizdarīs, lai gan zviedri vai vacieši to spētu. Bet ja kādam ir ilūzijas par Krieviju , lai aizbrauc kādu laiku padzīvo un pavēro (kādā Kaļiņingradā vai Pleskavā...
Stāsts nav par "zviedriem, vāciešiem vai krieviem" Stāsts ir par to, ka paši latvieši ir nolaiduši uz grunti visādā ziņā bagātu valsti.
Nebūtu korekti meklēt ienaidnieku ārpusē. Jeb, vai Latvija tagad arī skaitās okupēta?...
Knuts
09.02.2017. 11:25Iespējams mēs neesam spējīgi (un tādēļ arī neesam cienīgi) uz savu valsti. Un ko tad? Šito dziesmu parasti tad dzied pie moto: "Nepārdosimies Rietumiem". Bet ja pirmā apgalvojuma daļa ir nelabojams fakts, tad TIKAI un VIENĪGI Rietumiem ir vērt "pārdoties". Limitrofu birku un lāstu Baltijai tradicionāli pūlās uzspiest Krievija, uzspiet lai savāktu. Kad visu sagrausiet, tad ticiet man - vieta tukša nestāvēs, un Krievija neslinkos sagrābt. Tapēc jau viņa pie tā strādā un izmanto gan noderīgus idiotus, gan arī atklātus ietekmes aģentus. To jau arī esam piedzīvojuši 1940. gadā., ka atradās tādi, kuri uzskatīja, ka Latvijā ir nekam nederīgs režīms, ka tauta grimst nabadzībā un ka "valsts bērēs neraudās", bet redz kaimiņos viss ir brīniķīgi, cerīgi, taisnīgi un pārticīgi. Bet raudāja, raudāja. Un tagad atkal uz tā paša grābekļa. Un tik primitīvi, NKVD jau izmanto tās pašas vecās mācību grāmatas un to pašus mušpapīrus un tās pašas klišeja par limitrofiem. Aizbrauciet uz Kaļiņingradu un padzīvojiet tur pāris mēnēšus, ja gribat saprast. Un ja nesaprotat ar smadzenēm un neprotat salīdzināt
A.K.
09.02.2017. 11:21»
Aleksandrs Briedis
Bēga un bēgs visos laikos.arī īri savlaik,zviedri,norvēģi-kad valsts uzplaukst,atgriežas.Armēnijā dzīvo tikai desmitā daļa valstsnācijas. Migrācija ir normāls process.Arī valsts iekārtas pakļautas šādai spirālei-tuvojas autoritāro režīmu laiks.Kurš prezidents kopēs Lukašenko un Trampu,aizstāvot nācijas...
Nevar salīdzināt nesalīdzināmas lietas. Īri bēga no bada nāves. Armēņi - no genocīda. Bet arī citās valstīs dzīvodami, piemēram, armēņi ir stipra un draudzīga diaspora, kura turas pie dzimtās valodas, pie nacionālā un nezaudē vienotas tautas izjūtu. Ar latviešiem ir stipri bēdīgāk. Pirmkārt - maza tauta. Otkārt - diezgan nesaticīga. Treškārt - vēsturiski pazemīga. Pats personīgi pazīstu UK dzīvojošus latviešus, kuru bērni latviešu valodu pārvalda sliktāk, kā angļu, bet savā starpā komunicē angliski.
Mazas tautiņas nevar atļauties būt tik nevērīgas pret savas identitātes saglabāšanu, kā lielās.
Tādēļ trauksmes zvani par tautas pastāvēšanu arī jāzvana agrāk. Un vispār - kāpēc būtu jābrauc prom, jāemigrē, ja viss kārtībā? Vai nebūtu labāk braukt ceļojumos, un atkal atgriezties mājās, Latvijā?...
Knuts
09.02.2017. 11:12"Vai tie bijuši zviedri vai vācieši, vai krievi –" Nu, nu. Mesedžs saprast. Diezvai perosnāži gaida vāciešus un zviedrus. Neviens cits mūu vietā neizdarīs, lai gan zviedri vai vacieši to spētu. Bet ja kādam ir ilūzijas par Krieviju , lai aizbrauc kādu laiku padzīvo un pavēro (kādā Kaļiņingradā vai Pleskavā) vai lai vimaz pamēģina analizēt pieejamo informāciju
Mans vārds
09.02.2017. 10:50»
Es
Cilvēks pamatīgi savā domāšanā palicis 40 gadu senā pagātnē. Izjūt kaut kādu romantiku pēc lauku mazsaimniecibam. Rainim bija teiciens par pastāvēs, kas mainīsies! To jau Darvins pateica! Lai uz dabu paskatās, kas notiek ar tiem, kas neadaptējas un nemainās. Tādi cilvēki vienmēr ir bijusi- nespēj adaptēties...
Novēlu Tev piedzīvot izpratni par labo, par vērtībām - dabu un ğimeni. Tā kaut kā!
eiropietis
09.02.2017. 10:48»
dūdieviņš
Paņem kaņepju striķi un pakaries ozolā gaudotāj
Palīdzēsim britiem izkulties no pašu savārītā apšaubāmā referenduma sekām! Kad parlaments apstiprinās(ja) izstāšanos, caur Eiropas kustību Latvijā aicināsim Karalieni iedarbināt 400 gadus sūbējušās VETO tiesības! Briti būs pateicīgi!
Un aicināsim Ukrainas teritoriālās neaizskaramības "Garantus" par garantiju nepildi atdot atpakaļ Ukrainai atņemtos atomieročus! Būs pavisam cita,īsa,lietišķa runa, nevis gļēva laizīšanās,tautai noasiņojot...
Aleksandrs Briedis
09.02.2017. 10:36»
Poh.Jānim
"Latvieši brauc projām, tādēļ ka brīvi cilvēki brīvā valstī...
Bēga un bēgs visos laikos.arī īri savlaik,zviedri,norvēģi-kad valsts uzplaukst,atgriežas.Armēnijā dzīvo tikai desmitā daļa valstsnācijas. Migrācija ir normāls process.Arī valsts iekārtas pakļautas šādai spirālei-tuvojas autoritāro režīmu laiks.Kurš prezidents kopēs Lukašenko un Trampu,aizstāvot nācijas intereses?
Gita
09.02.2017. 10:14»
Es
Cilvēks pamatīgi savā domāšanā palicis 40 gadu senā pagātnē. Izjūt kaut kādu romantiku pēc lauku mazsaimniecibam. Rainim bija teiciens par pastāvēs, kas mainīsies! To jau Darvins pateica! Lai uz dabu paskatās, kas notiek ar tiem, kas neadaptējas un nemainās. Tādi cilvēki vienmēr ir bijusi- nespēj adaptēties...
Bez akmens laikmeta.....
Man palaimējies, ka vēl aizvien varu atļauties ēdienu, kādu vēlos...un katru brīdi varu aizbraukt atpūsties, kur vien vēlos...
Un tomēr es 100 procentēti piekrītu raksta autoram, jo nevajag Darvina smadzenes, lai saprastu, kas apkārt notiek...
Lai veicas atsevišķajiem, aprobežotajiem komentāru rakstītājiem, jo aprobežotība lien ārā acīm redzami un tādi noteikti nepacels Latvijas līmeni.....
arnolds
09.02.2017. 09:13Jau 1991. gada komunisti bijusie parnema varu, likvideja fabrikas, lai nevar pastavet briva Latvija. Un ta tas turpinas, kamer visi aizbrauks.Merkis- likvidet yadu Latviju vispar.
Mans vārds
09.02.2017. 08:16»
Es
Cilvēks pamatīgi savā domāšanā palicis 40 gadu senā pagātnē. Izjūt kaut kādu romantiku pēc lauku mazsaimniecibam. Rainim bija teiciens par pastāvēs, kas mainīsies! To jau Darvins pateica! Lai uz dabu paskatās, kas notiek ar tiem, kas neadaptējas un nemainās. Tādi cilvēki vienmēr ir bijusi- nespēj adaptēties...
Mja, šausmīgi moderns un attīstīts Tu esi!
dārzenis
09.02.2017. 07:48»
skabarga
Nožēlojami ir šīs valsts iedzīvotāji. Īstenas vergu dvēseles. Nav svarīgi, cik šādus atklātus, patiesībai atbilstošus rakstus cilvēki uzrakstīs - nekas nemainīsies. Jo 90% (vismaz) joprojām ies pie vēlēšanu urnām, balsos par līdzšinējiem personāžiem, un pēc nedēļas dosies pie Saeimas nama un bauros "...
... un to sauc par DEMOKRĀTIJA
Es
09.02.2017. 07:48Cilvēks pamatīgi savā domāšanā palicis 40 gadu senā pagātnē. Izjūt kaut kādu romantiku pēc lauku mazsaimniecibam. Rainim bija teiciens par pastāvēs, kas mainīsies! To jau Darvins pateica! Lai uz dabu paskatās, kas notiek ar tiem, kas neadaptējas un nemainās. Tādi cilvēki vienmēr ir bijusi- nespēj adaptēties un saprast ka govs pupu paraustot 3 reizes dienā, vairs nav pietiekami! Akmens laikmets beidzies, jāsāk pelnīt ar smadzenēm!
Ko viņš darīs, kad parādīsies mākslīgais intelekts un vēl izteiktāka robotizacija? Atcerieties par Darvinu, evolūciju - tur arī skaidrs, kur paliks šādi pagātnes romantismā dzīvojoši tipi.
Varēja vēl sākt apcerēt akmens laikmetu, cik tad labi bija, jo viss ko vajadzēja bija alā.
Zaza
09.02.2017. 07:43»
Voldis
nu tad dzīvo laimīgs uz priekšu un gaidi, kad no debesīm nolīs debesmanna, jeb pats esi no "augšas
Tad tik rakstat vien. Rakstat un rakstat un muldat un rakstat un komentējat un atkal pamuldat. Lai jums veicas...
Dara
09.02.2017. 07:34»
tikai
Tai tantiņai un onkulītim valsts arī pensiju nemaksāja
Tantītei un onkulītim pensiju nevajadzēja - viņiem bija māja,dārzs,mājdzīvnieki un,pats galvenais - ģimene, bērni,dzimta, kas atbalstīja!
>> zabis
09.02.2017. 05:43Nevajag pārvērtēt viena cilvēka lomu, iespējas un atbildību vēstures procesos, pat ja tā bija glorificēta persona, prezidents. Ne jau K. Ulmanis bija tas, kurs okupēja, izsūtīja, represēja. Arī viņs bija tikai upuris.
Never ending veiksmes storry
09.02.2017. 05:28»
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
YESSS UN VELREIZ YESSS!!! 09.02.2017. 02:52...
Tā jau likās...tā jau domāju, ka pavalstnieki , tas ir vēlētāji pie visa 25 gadu bardaka vainīgi. Pār nepareizajiem nobalsojuši. Nav kotrolējuši , par maz nodokļus maksājuši un zilus ministrus vēlējuši Ja tas tā , tad vanckars nav dzīvotājs un ,manuprāt, vēlēt drīzu galu šim veidojumam ir loģiski. Un sākt no baltas lapas, ja kādam vēl duka būs, ne skricelēt petīcijas netā
gudriniekam
09.02.2017. 05:00»
tikai
Tai tantiņai un onkulītim valsts arī pensiju nemaksāja
Tie vidēji 250€/mēnesī, kurus šī neizdevusies 4.Maija pseidovalstele vīzdegunīgi atmet absolūtajam vairākumam šodienas pensionāru par 40 un vairāk nostrādātiem gadiem, drīzāk gan ir saucami par nabaga grašiem, ne par pensiju.
zabis
09.02.2017. 03:47»
Artūrs Malta, LZS un LLK priekšsēdētājs
Zabis raksta Valim, ka vēl viens Ulmaņaiku apdziedātājs...
neuztraucies, mans niks ir saīsinājums no za(je)bis.
Ulmaņlaikā varbūt arī vajadzēja 3 cukurfabrikas, bet šodien ar Latvija biznesa vidi, elektroenerģijas cenām un ZZS vadīto dauņu valdību NEVIENA cukurfabrika nespētu nedz izdzīvot, nedz konkurēt un aizietu pa burbuli.
Ne velti Valmieras stiklašķiedra paplašinot ražošanu, investēja ASV nevis Latvijā. Metalurgs aizgāja pa pieskari lielā mērā tādēļ, ka elektroenerģija Latvijā trīs reizes dārgāka nekā Eiropē. Savukārt, tie daži nopietnie ražõtāji, kas te vēl palikuši, valdības marasmātiskās ekonomiskās politikas, bet arī ražošanas izmaksu (t.sk enerģijas cenu) dēļ nopietni plāno pārcelt ražošanu uz rūpniecībai draudzīgākām valstīm.
Ulmaņlaiki bija par īsu, lai tos šodien tā apdziedātu. Un punktu viņiem pielika pats Ulmanis.
Artūrs Malta, LZS un LLK priekšsēdētājs
09.02.2017. 02:42»
zabis
Ulmaņlaikos bija Latvijas Lauksaimniecības kamera, kura apvienoja pagastu zemnieku biedrības un tirgoja produkciju Eiropā...
Zabis raksta Valim, ka vēl viens Ulmaņaiku apdziedātājs.......
Ulmaņlaikā bija trīs cukurfabrikas un 1938 gadā LLK pieņēma lēmumu celt vēl divas cukurfabrikas. Vienu Merdzenē, Ludzas aprinķī un otru Lizumā, Cēsu aprinķī!
Lipājas Zabis paņēma pie augļotājiem kredītu 7 miljonus latu un nolikvidēja cukurfabriku!
Vai tas Zabis nav saistīts ar Liepāju?
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
09.02.2017. 02:34»
YESSS UN VELREIZ YESSS!!!
Es personīgi esmu noguris no šīs valsts. Vēl nekad tās funkcionāri nav apjautājušies par manu vai manas ģimenes labklājību. Līdz šim viņus interesējis ir tikai viens – cik no manis var dabūt. Un viss. Tādēļ es gaidu tās galu, uz ko tā pārliecinoši virzās. Jo agonija nevar ilgt mūžīgi...
YESSS UN VELREIZ YESSS!!! 09.02.2017. 02:52
Es personīgi esmu noguris no šīs valsts....
Valsts ir viena, - tā ir Latvija un par to atbild Latvijas pavalstnieki!
Nogurt var tikai no daudzo valdību bezatbildības!
Kas vainīgs jā pats esi nobalsojis par boļševikiem?
Vai esi parakstījies par Saeimas atsaukšanu?
Artūrs Malta VLT valdes loceklis.
09.02.2017. 02:27»
lauķis
Nu kura tad būtu ta Latvijas Valsts banka
Latvijas Banka nav Latvijas Valsts banka, kas bija uz 1940 gadu!
Tai ir citi statūti!
Nevajadzīgs jaukt Latvijas Banku ar Repšēs - Rimševica banku!
Tās ir divas dažādas bankas. Tāpēc LZS, LLK un VLT programmās ir atjaunot Latvijas banku, kuras statūtus parakstīja Jānis Čakste.
Tāpat Ciema padome ir pagasta patvaldība un nodarbojas ar komercdarbību.
Pagasta Pašvaldība uzrauga kārtību pagastā, iekasē nodokļus un rūpējas par kārtību.
Likumi par pagastiem ir dažādi, tāpēc mēs aicinam atjaunot likumus par pagastiem un aprinķiem.
lauķis
09.02.2017. 02:10»
aha
Valsts banka var tavu nodokļos samaksāto naudu izsniegt visādiem birkaviem
Nu kura tad būtu ta Latvijas Valsts banka?
LB ir bet realas Latvijas bankas nav nevienas , tie visi ir privatie augļotājkantori.
aha
09.02.2017. 00:26»
derdz
Jā, bet ir liela atšķirība starp valsts banku un privāto. Valsts banka var dotēt .. un prasīt, lai atdot pakāpeniski pamata summu bez procentiem vai vispār nepras;it, un citi noteikumi. Privātais ieslēgs procentus un visādus noteikumus, it kā saprotami, bet ja to valsts nekontrolē, tad ir tā kā ir tagad...
Valsts banka var tavu nodokļos samaksāto naudu izsniegt visādiem birkaviem...
YESSS UN VELREIZ YESSS!!!
08.02.2017. 20:52Es personīgi esmu noguris no šīs valsts. Vēl nekad tās funkcionāri nav apjautājušies par manu vai manas ģimenes labklājību. Līdz šim viņus interesējis ir tikai viens – cik no manis var dabūt. Un viss. Tādēļ es gaidu tās galu, uz ko tā pārliecinoši virzās. Jo agonija nevar ilgt mūžīgi.
komentārs
08.02.2017. 19:59Uz jautājumu par Hip. un Z banku lomu, Vilka atbilde bija strupa - valsts kapitāls ir noiets etaps. Tātad, tā ir politiska izsķirsanās. Domāju, ka potenciāls ir vēsturiskās krājaizdevu sabiedrības, kas 1. brīvvalsts laikā bija plasi sazarotas, pa nozarēm u.t.j.. Viens piemērs, LNB ēka Kr. Barona 14 - celta kā Rīgas amatnieku krājaizdevu kases valdes ēka 1911.g..
Stulbenis
08.02.2017. 16:50»
Artūrs Malta, LZS un LLK priekšsēdētājs
Banka ir banka, bet augļotājs ir augļotājs
Žulis zina vislabāk, kas ir banka, jo tur glabājās šī latviešu smirdonīša smadzenes.
Zanis Pleve
08.02.2017. 16:13»
derdz
Jā, bet ir liela atšķirība starp valsts banku un privāto. Valsts banka var dotēt .. un prasīt, lai atdot pakāpeniski pamata summu bez procentiem vai vispār nepras;it, un citi noteikumi. Privātais ieslēgs procentus un visādus noteikumus, it kā saprotami, bet ja to valsts nekontrolē, tad ir tā kā ir tagad...
Tu vispār domā ar galvu? Varbūt valsts banka varētu dāvināt šo naudu uzņēmējiem tāpat un vēl piemaksāt?
Artūrs Malta, LZS un LLK priekšsēdētājs
08.02.2017. 16:12»
derdz
Jā, bet ir liela atšķirība starp valsts banku un privāto. Valsts banka var dotēt .. un prasīt, lai atdot pakāpeniski pamata summu bez procentiem vai vispār nepras;it, un citi noteikumi. Privātais ieslēgs procentus un visādus noteikumus, it kā saprotami, bet ja to valsts nekontrolē, tad ir tā kā ir tagad...
Banka ir banka, bet augļotājs ir augļotājs!
Banka ir saistīta ar ražošanu un naudas aprite:
NAUDA > PRECE> NAUDA.
Augļotājs: NAUDA > NAUDA > NAUDA.
Kurbads
08.02.2017. 15:42Pienacis laiks organizēties no apakšas, atjaunot LR Satversmi un normas par referendumiem un jebkādu sliekšņu atcelsanu.Lietojiet Mana Balss spēka testiem, ir 1988. Gads..audzējiet muskuļus, korporācijas neatdos savas pozīcijas tāpat..Izdzit deģenerātus- amerikas latviešus no Saeimas!
hm
08.02.2017. 15:28Vērtības ir laicīgas un ilglaicīgas. Tās jāprot saskatīt un atšķirt.
Bet par vēlu. Tā kā mūsu tauta gatavojas izmirt. Tad nevajag iespringt un mocīties....
derdz
08.02.2017. 15:15»
Artūrs Malta, LZS un LLK priekšsēdētājs
Paldies autoram par rakstu...
Jā, bet ir liela atšķirība starp valsts banku un privāto. Valsts banka var dotēt .. un prasīt, lai atdot pakāpeniski pamata summu bez procentiem vai vispār nepras;it, un citi noteikumi. Privātais ieslēgs procentus un visādus noteikumus, it kā saprotami, bet ja to valsts nekontrolē, tad ir tā kā ir tagad un būs vēl trakāk .. ka visi bļauri raudās un nāksies sēt ar rokām sēkliņu un rokām apstrādāt zemi
zabis
08.02.2017. 15:14»
VALIS
Labs raksts, tikai pesimistisks. Katrs var mainīt sevi vai attieksmi pret jebko. Tātad jāsāk ar sevi! Cita ceļa nav. Ulmaņlaikos bija Latvijas Lauksaimniecības kamera, kura apvienoja pagastu zemnieku biedrības un tirgoja produkciju Eiropā. Šo kameru ir atjaunojusi vecbiedri vēl 90 gados, bet nav gribētrāju...
Ulmaņlaikos bija Latvijas Lauksaimniecības kamera, kura apvienoja pagastu zemnieku biedrības un tirgoja produkciju Eiropā.
---------
vēl viens ulmaņlaiku apdziedātājs un primitīvo recepšu dalītājs.pamosties, draugs! pasaule kopš ulmaņlaikiem ir mainījusies, un ne jau skeptiķi un vaimanātāji pie ta vainīgi. mūs konkurē ārā visi, sākot ar tiem pašīem leišīem. Kamēr elementāri kaut vai nebūs kaut cik sakarīgas elementāras enerģījas cenas valstī, tu vari kārtot savu māju cik gribi, bet konkurētspējīgāks no tā nekļūsi.
šizofrēnija vai sēnes?
08.02.2017. 13:43»
josifs
Ir parādījies mākonis ar zelta zelta maliņu,ta būs Kaimiņa partija,ja tik neiefiltrēsies viņa jaunajā partijā tāds nodevējs kā Bondars ar Liepiņu,nevajag balsot par VDK un komunistiem,par vecām partijām.Tagad ir iespējas balsot par Kaimiņa un Bondara partijām
"Kaimiņa partija,ja tik neiefiltrēsies viņa jaunajā partijā tāds nodevējs kā Bondars"
"ir iespējas balsot par Kaimiņa un Bondara partijām"
tikai
08.02.2017. 13:41»
Maira
mans opaps teica, ka Brīvvalsts laikos katrs, kurš gribēja kaut ko tirgot, varēja brīvi, uzsveru - brīvi to darīt. Tantiņai, kas gribēja pārdot savu piena litru, vai onkulītim, kas gribēja pārdot paša izzvejoto lucīti vai nožāvēto reņģīti, nevienam nekāda nauda par atļauju tirgot nebija jāmaksā. Sēdi...
Tai tantiņai un onkulītim valsts arī pensiju nemaksāja!
A.K.
08.02.2017. 13:35»
Artūrs Malta, LZS un LLK priekšsēdētājs
Paldies autoram par rakstu...
Pret naudas lietošanu kā preču vai pakalpojumu ekvivalentu nav iebildumu. Iebildumi ir tieši pret augļošanu, t.i. - naudas vairošanu parazītiskā veidā. Aizdevumu procenti ir tie, caur kuriem naudas turētājiem iespējams paverdzināt ne tikai cilvēku, bet visu valsti. Starp citu, viens no iemesliem, kādēļ daudzas Austrumu valstis tik brutāli tiek iebombardētas akmens laikmetā ir tas, ka tās nevar paverdzināt, piedāvājot caur korumpētām valdībām neatmaksājamus aizdevumus ar procentiem. Islāms aizliedz ne tikai aizdot, bet arī aizņemties uz procentiem.
Valsts banka, protams, varētu veicināt ražošanas attīstību izsniedzot bezprocentu kredītus. Bet, vai mūsdienu Latvijā Jūs par kaut ko tādu esat dzirdējis?
Šeit darbojas, pārsvarā zviedru augļotāji. Nerunājot par Latvijas valsts parādu, kuru, pieļauju, arī jāatdod ar procentiem.
Šķiet, ka vietēja krājaizdevu sabiedrība senatnē un mūsdienu bankas-augļotāji ir divas dažādas lietas
juju
08.02.2017. 13:21»
arnis
Tad stājamies Bordāna JKP un mēģinam šos mēslus izstrēbt
ja tur būs strīķe, tad nekas labs nebūs, bordans pazudīs