Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
PIETIEK tēlot pamuļķi, maitēdāja lapsa
17.09.2015. 06:20»
PIETIEK
Jūsu pieminētais kungs joprojām nav apguvis elementāras uzvedības normas, kaut vienubrīd šķita, ka ir ko iemācījies. Nu, ko lai dara - cerēsim
;)))))))
Ir sacīts: "Cerība = mierinājums muļķiem." tev, t.sk., paranoiskā "galvas invalīde" lapsa. Kaut arī vienubrīd šķita, ka esi kaut ko iemācījusies, vismaz minimāli. Bet tu, izcili trulā ņerga, joprojām neesi apguvusi elementāras uzvedības normas, kuras pat atļaujies "cerīgi pamācīt" normāliem cilvēkiem.
Un, kā izrādās, arī pie veterināra tu neesi vērsusies ar savu iedzimto "galvas invalīda" kaiti, arvien straujāk progresējošo lielummāniju un ikdienišķi hronisko publiskas krāniņ.staipīšanas trakumsērgu.
Nu, ko lai dara – "katram = savs", kā ir sacīts, neapšaubāmi. T.sk. arī tev, bezcerīgi neārstējamā galvas vājiniece, u.c. taml. lapsveidīgām draņķībām... ;)))
PIETIEK tēlot pamuļķi, maitēdāja lapsa
17.09.2015. 06:17»
PIETIEK
Jā, ar jaunu IP adresi bija apgādājies. Taisni dīvaini, ka cilvēki savu enerģiju un darbaspējas izmanto tik, teiksim tā, savdabīgā veidā
;)))))))))
tu iekāp atpakaļ W.C podā, pēc pidar.skapja pretīgi smir.došais "dīvainais sū..brāli, un norauj ūdeni - vismaz divreiz, lai TIK pretīgi nesmir.dētu savā nožēlojami agonējošajā w-bedrē. ;))))
P.S. tev arī veterinārs savlaicīgi nesašpricēja tavu ļumīgo, plakani nosēdēto "vienrievu domātavu" pret trakumsērgu, totāli aprobežotais "galvas invalīd"? ;)))))))
egils1
14.09.2015. 12:22Protams, TūLīT ir jāizmanto ES Regula, kur ir atļauts ES suverēnām valstīm atjaunot iekšējo robežu pilnīgu kontroli, lATVIJA nav ! PASAULES MISKASTE....(sun)
Balts etniskais
14.09.2015. 03:08Krievi nav vislielākie zagļi. Tie ir ŽĪDI! Torā ir teikts: Ieejot svešā valstī, sāc kliegt, ka žīdus vajā un apspiež! Sagrāb varu, gudrākos Goijus nokauj! Tad izzodz šō valsti un pamet! Ko runāja 25.augustā 1998.gadā Nujorkā "Antidifamācijas (anti-goda aizskaršanas) līgas prezidenta Ābrahama Foksmana runā par Baltās rases iznīcināšanu un Cionacistisko pasaules sagrābšanu! Patreiz tas notiek! Sajaukt baltto rasu ar melno un dzelteno!Baltās rases vīrieši ir jau pazemīgi pie mūsu ŽĪDU kājām. Šo rakstu, Lato Lapsa jau nu vajadzēja nopublicēt! Tas, kas notiek Eiropā patreiz, ir Cionistu roku darbs! Nu viņi ir nometuši savas maskas un parāda kas viņi ir. Bet, no tā visa nesanāks nekas, viņiem nāksies atbildēt par visu, ko darījuši un dara!
PIETIEK
12.09.2015. 13:59»
:)
Paldies par atkārtotām atbildēm pēc atkārtotas cenzūras, bet manis dēļ vairs nepūlies. :) Kalšu savu (NE)laimi pats
Jūsu pieminētais kungs joprojām nav apguvis elementāras uzvedības normas, kaut vienubrīd šķita, ka ir ko iemācījies. Nu, ko lai dara - cerēsim...
:)
12.09.2015. 12:13»
Paldies par atkārtotām atbildēm pēc atkārtotas cenzūras, bet manis dēļ vairs nepūlies. :) Kalšu savu (NE)laimi pats. :)
p.s. Būtu korekti no PIETIEK puses cenzēt arī manus jautājumus VSV kungam, ja cenzē viņa atbildes.
Pipelštoks
12.09.2015. 10:11»
PIETIEK
Jā, ar jaunu IP adresi bija apgādājies. Taisni dīvaini, ka cilvēki savu enerģiju un darbaspējas izmanto tik, teiksim tā, savdabīgā veidā
Vai nomainit IP adresi ir liela problēma? Pilna pakaļa ar maksas un bezmaksas servisiem
:)
11.09.2015. 10:30»
Vai varētu, lūdzu, nedaudz konkrētāk par tā dēvēto "tiesiski orientēto" situāciju risināšanas alternatīvajiem variantiem?
50s
11.09.2015. 10:23»
Ex-seržants
Ja uzmanīgi izlasīsiet manu iepriekšējo komentu, tad pamanīsiet vārdu salikumu "līdz zināmam laikam" un ja kas, tad nemaz tik viegli uztvert nevarēja- Kr.Barona ielā bija vesels komplekss, kas nodarbojās ar "zāģa laišanu". Bet ja jau aizskārām šo jautājumu, tad izteikšu viedokli. Latvijai palaimējās...
Kremla "zagi" maksaja daudz dargak neka visi radio raidijumi uz padomiju.
:)
11.09.2015. 09:37»
Bet tu pierādi, godātais VSV, ka viens likums un viena taisnība visiem! Vinnē tiesu Latvijā par Satversmes pārkāpumu, pielietojot cenzūru!
ha ha ha
11.09.2015. 08:33Kā nu bez krievu piesaugšanas. Amerikosi visu pasauli pietaisījuši, bet te turpina zombēt ar krievu agresiju.
reptilis
11.09.2015. 08:23»
John Doe
Eiropa neviens neienist cilveku tapec, ka vinjsh ir irakietis, siirietis fai afgaanis. Tikai Latvijaa cilveki shkjiro cilvekus pec vertibas pec pashiedomatas skalas un saviem aizspriedumiem
Lūk tāpēc tu arī esi John Doe ,jo bija atslēdzies pašsaglabāšanās instinkts:)))
reptilis
11.09.2015. 08:22»
Heinrihs Grass
Un kas Tev iestāstīja , ka esmu latvietis? Tikpat labi Tu vari ķengāt par nozombētiem poļus,lietuviešus, igauņus un virkni citu tautu, jo nevēlas atpakaļ un postpadomju pasauli ar visām tās "vērtībām". Protams, "zombējums" nav attiecināms uz krieviem, it īpaši tiem, kas dzīvo Krievzemes provincē un ...
Normāls raksts! Es nevaru saprast ,kāpēc tik daudz mīnusu....vai te arī salīduši tautas smadzeņu zombētāji un "lietderīgie idioti"??
Heinrihs Grass
11.09.2015. 06:49»
D.
Pareizi, kungs! Mans dārgais pasniedzējs ir labestīgs. Viņš katrā idiotā cenšas saskatīt kaut ko labu. Arī šī porta lielākajā idiotā Dabas bērnā-Žulī utt. Grasa kungs ir neglābjami nozūmēts latvietis, kādi ir gandrīz visi latvieši
Un kas Tev iestāstīja , ka esmu latvietis? Tikpat labi Tu vari ķengāt par nozombētiem poļus,lietuviešus, igauņus un virkni citu tautu, jo nevēlas atpakaļ un postpadomju pasauli ar visām tās "vērtībām". Protams, "zombējums" nav attiecināms uz krieviem, it īpaši tiem, kas dzīvo Krievzemes provincē un savu pasaules skatījumu balsta vienīgi uz Kremļa kontrolētajiem TV kanāliem. Šeit arī rodas tie 80% Putina atbalstītāju. Kremļa saimnieks nav siprs vēstures jautājumos un izkatās, ka arī ne ekonomikā. Toties čekistu skolā labi apguva smadzeņu skalošanas māku, tāpēc arī tūlīt pēc nākšanas pie varas parņēma sava kontrolē galvenos TV kanālus un interneta troļļiem resursi arī netiek žēloti. Šie pūliņi ir atradusi atsaucīgu auditoriju, jo pierasts jau pie zombēšanas 70 gadu garumā ar vadmotīvu par ļaunajiem Rietumiem, kas tīko iznīcināt Krieviju un ar pārliecību , ka "tur augšā vienmēr taisnība". Var baraukt ar krutiem vāģiem un ģērbties dārgos treniņtērpos, tikai tas nemainīs sovoka būtību.
ALLA
11.09.2015. 04:21"divpolāra pasaule un konkurence veicina attīstību"
????????????????????
Kārtējā krieva augstprātība. Pasaule nekad nav bijusi divpolāra, tā vienmēr bijusi un ir daudzpolāra. Kā tad uz polu var pretendēt valsts ar 2% pasaules ekonomikas? Nekā. Protams, Eiropas mazohisms palielina krievijas ietekmi, bet ne jau krievs no tā sāks labāk strādāt, par konkurenci nu krievam nebūtu ko pīkstēt
John Doe
11.09.2015. 04:15»
A.P.
Tas ir pareizi! Vesternizācija der tikai tās autoriem. Aplami ir cerēt, ka vesternizācija (t.s. Rietumu kultūra) ir vajadzīga citām kultūrām (civilizācijām). Tām ir pašiem sava kultūra (civilizācija). Rietumu kulturoloģija to lieliski saprata un politiskā elite sāka praktiski ņemt vērā XX gs. pirmajā...
Liec mieraa rietumus. Tas tikai norada uz tavu trulumu - visaa vainot asv imperiaalistus un ko tik veel ne. Nav tadas "vesternizacijas". Un kas, tavu slimo prat, definee rietumu kulturu? Dziesmas? Maksla? Gramatas? Slavini savu padomiju, cik gribi - bet tu nomirsi ka sarkanais sudabralis aizmirsta kapaa, bet Latvija bus talu prom no tavas ideologijas. Izdari visiem pakalpojumu - pakaries.
John Doe
11.09.2015. 04:04Eiropa neviens neienist cilveku tapec, ka vinjsh ir irakietis, siirietis fai afgaanis. Tikai Latvijaa cilveki shkjiro cilvekus pec vertibas pec pashiedomatas skalas un saviem aizspriedumiem.
D.
11.09.2015. 03:29»
D.
Pareizi, kungs! Mans dārgais pasniedzējs ir labestīgs. Viņš katrā idiotā cenšas saskatīt kaut ko labu. Arī šī porta lielākajā idiotā Dabas bērnā-Žulī utt. Grasa kungs ir neglābjami nozūmēts latvietis, kādi ir gandrīz visi latvieši
Aizmirsu piemetināt, ka Graša kunga un citu zūmējums ir no iedzimta stulbuma, ko mēs krievi saucam par latviešu тугодумство.
D.
11.09.2015. 03:26»
Edge
Ko varēja "iezombēt" Padomijā, ja ar Latvijā ražoto VEF varēja viegli uztvert Amerikas Balsi, Brīvība, Brīvā Eiropa, Deutsche Welle un Radio Luxemburg...
Pareizi, kungs! Mans dārgais pasniedzējs ir labestīgs. Viņš katrā idiotā cenšas saskatīt kaut ko labu. Arī šī porta lielākajā idiotā Dabas bērnā-Žulī utt. Grasa kungs ir neglābjami nozūmēts latvietis, kādi ir gandrīz visi latvieši.
tas h.grass.
11.09.2015. 02:37Šis grasiņš raksta-ja Krievu ļaudīm tas patīk,tad tā ir viņu izvēle,bet kā ir latviešu ļaudīm -tiem viss patīk....
VNK neesot izvēles....tiem laikam viss patīk.....
10.09.2015. 20:56
EK jau nepastāv kādu laiku - Latvija nekad nebija EK sastāvā, jo neietilpa šo 12 valstu vidū.
Raksts ir totāls sūds.
Kirbis
10.09.2015. 19:21»
Ehh, ...ir taču sacīts: "Ko tas kungs grib sodīt, tam viņš atņem (sa)prātu"... Cieti.
ipipipi
10.09.2015. 18:26»
PIETIEK
Jā, ar jaunu IP adresi bija apgādājies. Taisni dīvaini, ka cilvēki savu enerģiju un darbaspējas izmanto tik, teiksim tā, savdabīgā veidā
Nu, pietiek.com savu enerģiju un darbaspējas arī izmanto nodarbojoties ar totālu uiņu. Varbūt ar to var nopelnīt. Bet tad tas ir tikpat kā ēst mēslus un mierināt sevi ar domu, ka tajos daudz vitamīnu un minerālvielu.
Ko tad pietiek.com neziņo par āboltiņas avāriju?
Ex-seržants
10.09.2015. 17:23»
Edge
Ko varēja "iezombēt" Padomijā, ja ar Latvijā ražoto VEF varēja viegli uztvert Amerikas Balsi, Brīvība, Brīvā Eiropa, Deutsche Welle un Radio Luxemburg...
Ja uzmanīgi izlasīsiet manu iepriekšējo komentu, tad pamanīsiet vārdu salikumu "līdz zināmam laikam" un ja kas, tad nemaz tik viegli uztvert nevarēja- Kr.Barona ielā bija vesels komplekss, kas nodarbojās ar "zāģa laišanu". Bet ja jau aizskārām šo jautājumu, tad izteikšu viedokli. Latvijai palaimējās tādā ziņā, ka vēl bija dzīva paaudze, kas piedzīvoja pirmskara laiku un varēja šo to pastāstīt ģimenes lokā saviem bērniem un mazbērniem. Un tā bija pretinde tai melu gūzmai ar ko nācās saskarties ikdienā ārpus mājām. Paietu vel kādi nieka 20-30 gadi un šeit publika būtu jau stipri līdziga tai, kas šodien Krievijā ilgojas pēc "gaišajiem" padomju laikiem.
Edge
10.09.2015. 17:07»
Heinrihs Grass
Nav tur nekādu "iezombētu stereotipu". VNK bezkaislīga lietu analīze smeļot infu no dažādiem avotiem. "Iezombēt" varēja padomijā un arī tikai līdz zināmam laikam , kad no rīta līdz vakaram borēja vienu un to pašu bez jebkādas citas alternatīvas. Paldies, esam no tā arā un atpakaļ negribās, bet ja Krievijā...
Ko varēja "iezombēt" Padomijā, ja ar Latvijā ražoto VEF varēja viegli uztvert Amerikas Balsi, Brīvība, Brīvā Eiropa, Deutsche Welle un Radio Luxemburg?
Un ko var interneta laikmetā "iezombēt"? Jūs, a.god.,Grass kung, tiešām "iezombētu stereotipu" izplatāt. Būtu vismaz J.Podnieka "Vai viegli būt jaunam..?" noskatījies, tad par aizliegtajām alternatīvām (narkotikas, pornogrāfija) nerunātu.
Heinrihs Grass
10.09.2015. 16:51»
A.P.
Citāts: "Vai nu ASV vairogs vai postpadomju "krievu pasaule" Putina gaumē". Vai tiešām smadzenēs ir tikai iezombētie stereotipi
Nav tur nekādu "iezombētu stereotipu". VNK bezkaislīga lietu analīze smeļot infu no dažādiem avotiem. "Iezombēt" varēja padomijā un arī tikai līdz zināmam laikam , kad no rīta līdz vakaram borēja vienu un to pašu bez jebkādas citas alternatīvas. Paldies, esam no tā arā un atpakaļ negribās, bet ja Krievijā ļaudīm tas patīk, tad tā ir viņu izvēle.
D.
10.09.2015. 16:30»
A.P.
Citāts: "Vai nu ASV vairogs vai postpadomju "krievu pasaule" Putina gaumē". Vai tiešām smadzenēs ir tikai iezombētie stereotipi
Pasniedzēja kungs, pietiek! Atcerieties, lūdzu, paša teikto par stereotipu izskaušanas iespējām. Es neesmu to aizmirsis.
A.P.
10.09.2015. 16:27»
Heinrihs Grass
Ta nu gluži nav. Ir tur viņiem nesaskaņas gan ekonomikas sfērā, gan ārpolitikā. VNK nav izvēles it īpaši mazajām valstīm un it īpaši tagad. Vai nu ASV vairogs vai postpadomju "krievu pasaule" Putina gaumē
Citāts: "Vai nu ASV vairogs vai postpadomju "krievu pasaule" Putina gaumē". Vai tiešām smadzenēs ir tikai iezombētie stereotipi?
Heinrihs Grass
10.09.2015. 16:07»
A.P.
Jā, pret iebrukumu Irakā Rietumeiropā bija masveidīgākie protesti Eiropas vēsturē.Taču tas bija tautu protests, bet nevis elites protests. Pēc de Golla neviens Rietumeiropas "valdnieks" nav atklāti vērsies pret amerikāņiem
Ta nu gluži nav. Ir tur viņiem nesaskaņas gan ekonomikas sfērā, gan ārpolitikā. VNK nav izvēles it īpaši mazajām valstīm un it īpaši tagad. Vai nu ASV vairogs vai postpadomju "krievu pasaule" Putina gaumē.
ha - ha - ha
10.09.2015. 15:58»
priedītim
tā jau viņš ir,be par to zagšanu...Tieši krievi iemācīja latviešu zagt.Tā šausmīgā zagšana sākās pamazām pē Otrā pasaules kara un vēl nav beigusies
Lūk, Džugašvili laikā valdīja kārtība! Veikalā iztrūkums, pietrūka paciņa sviesta, pārdevējai 25 gadi Sib - īrijā, mūžīgajā sasalumā!
Ja viņš valdītu šodien un te, Sibīrija, zeltu un plauktu ar latviešu rokām.
A.P.
10.09.2015. 15:57»
Heinrihs Grass
Vel tikai piebildīšu, ka Lembergs savos priedumos nav līdz galam korekts vainojot Tuvo Austrumu destabilizācija ES valstis. Ja , kas, tad Francija savulaik bija kategoriski pret iebrukumu Irākā un acīmredzot bija taisnība.Arī Vācija neizrādija īpašu entuziasmu Buša avantūrās. Briti gan tradicionāli ...
Jā, pret iebrukumu Irakā Rietumeiropā bija masveidīgākie protesti Eiropas vēsturē.Taču tas bija tautu protests, bet nevis elites protests. Pēc de Golla neviens Rietumeiropas "valdnieks" nav atklāti vērsies pret amerikāņiem.
A.P.
10.09.2015. 15:50»
Heinrihs Grass
„Man pieeja ir tāda, ka Eiropas Savienībai un, pirmkārt, jau bagātajām valstīm, kuras nodarbojas ar to vai citu režīmu destabilizāciju, pienākums ir darīt visu, lai izveidotu stabilas, vēlams demokrātiskas, ilgtermiņā dzīvotspējīgas sistēmas, tai skaitā, politiskās sistēmas, saimnieciskās sistēmas, ...
Tas ir pareizi! Vesternizācija der tikai tās autoriem. Aplami ir cerēt, ka vesternizācija (t.s. Rietumu kultūra) ir vajadzīga citām kultūrām (civilizācijām). Tām ir pašiem sava kultūra (civilizācija). Rietumu kulturoloģija to lieliski saprata un politiskā elite sāka praktiski ņemt vērā XX gs. pirmajā pusē. Diemžēl demogrāfiskā pāreja XX gs. otrajā pusē, tā teikt, sajauca eiropeīdu prātus, visu iracionāli vērtējot tikai no vienpusīgajām vesternizācijas pozīcijām. Savukārt amerikāņi prāta sajukumā sāka visur radīt haosu, bet nevis vesternizāciju. Tas sekmēja citu kultūru (civilizāciju) dziļu naidu un pretestību, kas noteikti atbalsojās arī lēmumā ieceļot Eiropā, lai pret to cīnītos tās teritorijā.
Heinrihs Grass
10.09.2015. 15:49Vel tikai piebildīšu, ka Lembergs savos priedumos nav līdz galam korekts vainojot Tuvo Austrumu destabilizācija ES valstis. Ja , kas, tad Francija savulaik bija kategoriski pret iebrukumu Irākā un acīmredzot bija taisnība.Arī Vācija neizrādija īpašu entuziasmu Buša avantūrās. Briti gan tradicionāli piespēlēja ASV.
Tā kā cienījamā LV valdība, uzņemiet bēgļus , bet prasiet naudu tēvocim Semam un bez kautrēšanās.
priedītim
10.09.2015. 15:43tā jau viņš ir,be par to zagšanu...Tieši krievi iemācīja latviešu zagt.Tā šausmīgā zagšana sākās pamazām pē Otrā pasaules kara un vēl nav beigusies.
Heinrihs Grass
10.09.2015. 15:37»
A.P.
Ceļā uz apvārsni iesaku iemācīties no galvas nupat šajā saitā ievietoto materiālu par A.Lemberga viedokli migrācijas politikā. Nekas pareizāks par doto tēmu pie mums nav bijis un nevar būt, jo viss ir pateikts skaidri un gaiši par mūsu (arī ES) etnopolitiku. Jā, arī bez tradicionāli vājprātīgās latviešu...
„Man pieeja ir tāda, ka Eiropas Savienībai un, pirmkārt, jau bagātajām valstīm, kuras nodarbojas ar to vai citu režīmu destabilizāciju, pienākums ir darīt visu, lai izveidotu stabilas, vēlams demokrātiskas, ilgtermiņā dzīvotspējīgas sistēmas, tai skaitā, politiskās sistēmas, saimnieciskās sistēmas, kas var, tai skaitā, pabarot iedzīvotājus, lai viņi nekur nebēg. Jāizdara viss, lai viņi nebēgtu. Tur jau tā sāls. Bet, ja situācija nevis uzlabojas, bet pasliktinās, jo paiet vairāk laiks, tas nozīmē, ka bagātie rietumi pieļauj ļoti rupjas kļūdas savā ģeopolitikā. Tā ir viņu vaina, tā ir viņu atbildība, un tā ir viņu bezatbildība. Viņi rīkojas absolūti bezatbildīgi. Tie nav nekādi joki. Tas ir ļoti nopietns Latvijas neatkarības un nacionālās drošības jautājums,” uzsvēra Lembergs.
-------------------------
Vispār jau, ja būsiet uzmanīgi izlasījis manu rakstu, ta redzesiet ka dotā jautajumā "apvaršņi" sakrīt.
Gribēja kā labak , bet sanāca kā vienmēr. Problēma ir ta , ka tiem ļaudīm nemaz nevajag "demokratisku un dzīvotspējigu" sistēmu pēc Rietumu parauga. Kapēc uzspiest kaut ko citu, ja kādam tīk kad tiek drāzsts.
paga paga
10.09.2015. 15:33»
Arturs Priedītis
Piepildījies ir manas 90.gadu sākuma prognozes vēl viens elements. Vispirms piepildījās tas, ko toreiz teicu par valdošās kliķes lomu "krāsaino" migrantu uzņemšanā. Jau minētajā laikā varēja droši apgalvot, ka migrantu uzņemšanas vislielākie entuziasti būs noziedzīgā un nacionāli nodevīgā idiotu valdošā...
Nu gan Prieditis pateica "Krievi" neļāva latviešiem zagt".
Tapec, priedit, ka vislielakie zagli pasaulee ir krievi! Radas pagomju laikus, gan sodienas laikus Krievijaa esi galigi aizmirsis.
A.P.
10.09.2015. 15:26»
Heinrihs Grass
"Tāda nostāja nav Latvijai, kuras vienīgā nostāja politikas visos segmentos ir zagt un laizīt
Jā, tas ir jādara steidzami. Padomju ("krievu") laikā latviešiem nebija zagļu slava.
Heinrihs Grass
10.09.2015. 15:18»
A.P.
Latvieša paškritika ir rets gadījums. Priecājos par velmi augt! Lieciet mierā Krieviju! Visās problēmās vainot Krieviju ir latviešu vājprāta izpausme. Vājprāts nevienai tautai nedara godu, un latvieši nebūs izņēmums. Demogrāfiskā pāreja vienādā mērā attiecas uz visiem "baltajiem". Krievijā ir savi migrācijas...
"Tāda nostāja nav Latvijai, kuras vienīgā nostāja politikas visos segmentos ir zagt un laizīt..."
------------------------
Šeit grūtu kaut ko iebilst. Krievijā tiešām "nostāja" dotā jautājuma ir diametrāli pretēja. Jāņem piemērs kā nezagt.
A.P.
10.09.2015. 15:15»
A.P.
Latvieša paškritika ir rets gadījums. Priecājos par velmi augt! Lieciet mierā Krieviju! Visās problēmās vainot Krieviju ir latviešu vājprāta izpausme. Vājprāts nevienai tautai nedara godu, un latvieši nebūs izņēmums. Demogrāfiskā pāreja vienādā mērā attiecas uz visiem "baltajiem". Krievijā ir savi migrācijas...
Ceļā uz apvārsni iesaku iemācīties no galvas nupat šajā saitā ievietoto materiālu par A.Lemberga viedokli migrācijas politikā. Nekas pareizāks par doto tēmu pie mums nav bijis un nevar būt, jo viss ir pateikts skaidri un gaiši par mūsu (arī ES) etnopolitiku. Jā, arī bez tradicionāli vājprātīgās latviešu riešanas uz Krieviju.
A.P.
10.09.2015. 15:05»
Heinrihs Grass
Man protams līdz Jūsu apvārsnim vēl augt, tomēr atļaušos piezīmēt, ka līdzīgas atziņas ir paudis „The Economist” apskatnieks Edvards Lūkass...
Latvieša paškritika ir rets gadījums. Priecājos par velmi augt! Lieciet mierā Krieviju! Visās problēmās vainot Krieviju ir latviešu vājprāta izpausme. Vājprāts nevienai tautai nedara godu, un latvieši nebūs izņēmums. Demogrāfiskā pāreja vienādā mērā attiecas uz visiem "baltajiem". Krievijā ir savi migrācijas virzieni, vēl smagāki nekā Eiropas migrācijas virzieni.Taču Krievijai ir sava stingra nostāja migrācijas politikā. Tāda nostāja nav Latvijai, kuras vienīgā nostāja politikas visos segmentos ir zagt un laizīt...
Latvietis
10.09.2015. 14:56»
Heinrihs Grass
Ak jā, piemirsu par trešo zaķi , ko var mēģināt dabūt Maskava konkrētajā situācijā- radīt iespaidu, ka cīnās pret islāmistu radikāļiem vienā frontē ar Rietumiem un tadejādi panākt sankciju atcelšanu, jo pat Kremļa čekisti saprot, ka ekonomikā tuvojas vāks un ar blēņām par pienaglotiem puisēniem šeit...
Aprobežota latviešu zombija viedoklis, kādēļ arābi ir labāki par tādiem lattu zombijiem.
hm
10.09.2015. 14:51Sīrija bēgļus, kuri apmetušies Turcijas nometnēs, Turcija izspiež, Erdogans rada apstākļus, lai viņi izvāktos. (Kriminogēnā situācija, ES nemaksā naudu par bēgļiem ...)
300 000 daudz vai maz? Ja atceramies, no Latvijas katru gadu bēgļu gaitās dodas 20 000, bet pa šiem gadiem kopā sanāk ap 0.5 miljoni. Patiesībā - priekš vesela kontinentas - sīkums. Problēmas drīzāk tādas, ka D-Eiropā krīze, cilvēkiem nav darba un šie nav Eiropas ziedu laiki. Bet Vācija ar 80 miljoniem iedzīvotāju pat 1 miljonu bēgļu absorbēs. Vācija taču attistās un darba rokas tai nepieciešamas.
Kas notiks ar ES? Agrāk vai vēlāk tā sabruks un sadalīsies, kā visas iepriekšējās impērijas. Vai bēgļi būs šis cinītis, redzēsim.
Heinrihs Grass
10.09.2015. 14:39Ak jā, piemirsu par trešo zaķi , ko var mēģināt dabūt Maskava konkrētajā situācijā- radīt iespaidu, ka cīnās pret islāmistu radikāļiem vienā frontē ar Rietumiem un tadejādi panākt sankciju atcelšanu, jo pat Kremļa čekisti saprot, ka ekonomikā tuvojas vāks un ar blēņām par pienaglotiem puisēniem šeit līdzēts nebūs. Kādi iespējamie riski? Tīrais nieks, varbūt pāris pašnāvnieku sprādzieni Metro, bet tas tikai vairāk konsolidēs tautu mīlestībā pret vadoni.
PIETIEK
10.09.2015. 14:35»
Kreics
Atkal mazpisāns atvilcies? Lūk truluma paraugs. Izmet šo liellopu pa durvīm, tak sis ierāpos pa logu. Esi izkodis kā apiet IP bloķēšanu? Noteikti izmanto starpniekserverus? Ak cik talantīgs. Sev liecies gudrs...
Jā, ar jaunu IP adresi bija apgādājies. Taisni dīvaini, ka cilvēki savu enerģiju un darbaspējas izmanto tik, teiksim tā, savdabīgā veidā.
Heinrihs Grass
10.09.2015. 14:27»
A.P.
Citāts: "Būtiskākais moments šajā situācijā ir Eiropas kopienas valstu nesaskaņas un šķelšanās, kas noteiktos apstākļos var novest pie EK sabrukuma un, iespējams, atsevišķu valstu izstāšanās no NATO bloka. Un tagad miniet trīs reizes, kas no tā būs ieguvējs un kas - zaudētājs." Ļoti šaurs un principā...
Man protams līdz Jūsu apvārsnim vēl augt, tomēr atļaušos piezīmēt, ka līdzīgas atziņas ir paudis „The Economist” apskatnieks Edvards Lūkass.
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/edvards-lukass-eiropas-sliksana.d?id=46434819
Ar nelielu pašlepnuma piegaršu varu teikt, ka pie rakstā minētajiem secinājumiem nonācu neatkarīgi no Lūkasa kunga.
Kas attiecas uz Krieviju konkrētajā situācijā, tad var ar vienu šāvienu nošaut vairākus zaķus- nostiprināt militāro klātbūtni tuvajos Austrumos un nosargāt sava protežē Asada režīmu, vienlaicīgi eskalējot konfliktu, kas novedīs pie vēl lielākas bēgļu plūsmas un nesaskaņām ES. Ko šajā situācijā varētu darīt ASV? Pirmkārt, dot nozīmīgu ieguldījumu bēgļu problēmas risināšana, tādejādi mazinot spriedzi ES (galu , galā tas ir arī viņu morālais pienākums, ņemot vērā ieguldījumu Tuvo Austrumu krīzē). Otrkārt, izmantot situāciju un kā kompensāciju par palīdzību Eiropai bēgļu jautājumā spiest uz stingrākām sankcijām pret Maskavu, kas varētu novest pie varas maiņas Kremlī nākot uz skatuves pragmatiskiem politiķiem korumpēto un saspīlējumu kurinošo vietā. Nēkādu emociju, VNK auksts aprēķins.
Edge
10.09.2015. 14:25»
Kreics
Uhhhh, pats priedīš arturo mani pagodinājis ar atbildi...
"...kopš 90.gadu sākuma Rietumi ir dzīvojuši pašapmānā, runājot par vēstures beigām, demokrātijas galīgo uzvaru un tamlīdzīgi."
GUNDA REIRE, politoloģe Starptautisko pētījumu centra izpilddirektore
http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/270138-kas-ir-hibridkars-gunda-reire-uzbrukuma-merkis-ir-ikviens-cilveks/?show=coment#komentari
====================================================
Runa nav par autoritātēm, bet gan par acīmredzamām reālijām:"...divpolāra pasaule un konkurence veicina attīstību." (H.Grass)
Ja Rietumkrātijas līderi nebūtu krituši kārdinājumā, kad Gorbačovs ar savu "perestroiku" piedāvāja PSRS kapitulāciju, tad šodienas dižķibilē nebūtu iekļuvuši. Vismaz no savām kļūdām var mācīties:
"Поражение СССР стало началом не посткоммунистического, но постдемократического общества. Глобализация и американизация — это удар не столько по русской цивилизации, сколько по Западной Европе и западной цивилизации, начиная с эпохи Ренессанса."
Разгром СССР был ошибкой Запада (8 мая 2006 г.)
http://zinoviev.info/wps/archives/59
brainwashist
10.09.2015. 14:23te vēl viens rakstiņš par bēgļu tēmu - https://smadzenuskalosana.wordpress.com/2015/09/10/vienkarsotie-begli/
Kreics
10.09.2015. 13:50»
tu
pnh latvāņu mēsls
Uhhhh, pats priedīš arturo mani pagodinājis ar atbildi.
Starp citu, lasītājiem, kuri domā ka priedītis vesels, ieteiktu paskatīties kurš ir priedīšpapa autoritāte. Tas saliks visu pa plauktiem. Un varēs saprast no kurienes šis eksemplārs smeļas savas plānprātīgās idejas. Iekopējiet googlē šo un paskataties cik slimas idejas ir šiem biedriem
Сергей Ервандович Кургинян
Tāpēc ar plānprātiņiem, tādiem kā priedītis, deniss un vel pāris lopveidīgajiem diskutēt ir vairāk kā stulbi. Vienīgi var šos ākstus pakaitinat. Tie slimīgi reaģē uz sev nelabvēlīgiem tekstiem. Nu kā jau visi šizo.