Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
01.03.2015. 06:10
»
pefrdis
drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu
dumš kā zābaks.
pefrdis
28.02.2015. 18:13drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu ... ........
pefrdis
28.02.2015. 18:13drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu ... .......
pefrdis
28.02.2015. 18:11drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu ... ......
pefrdis
28.02.2015. 18:11drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu ... .....
pefrdis
28.02.2015. 18:10drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu ... ....
pefrdis
28.02.2015. 18:10drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu ... ...
pefrdis
28.02.2015. 18:09drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu ... .
pefrdis
28.02.2015. 18:09»
PAR skaidru spēli
Projektam ir jātop - tikai valdībai ir nepārprotami saprotami jāskaidro spēles noteikumi- lai nav pārpratumu - sadalītie īpašumi iespējams ir īpaša kategorija, kurai vajag relāus risinājumus-taisnīgu kompensāciju vai taisnīgu izvēli īpašumu apmaiņai - to Satiksmes ministrijai ir jāspēj nodrošināt, tad...
drusku pareizi bet tomēr katrs lai ceļ uz savas zemes nevis lien iekšā privātās dobēs raktu ...
Imis
28.02.2015. 05:10A vai tad ar ceļu Ludza-Nirza-Terehova bija savādāk| Tikai tāpēc, ka "viens" pensonaars ievilka ar pirkstu kartē,ka te būs ceļšs cauri purviem (kuri vietumis 18 m dziļi)
PAR skaidru spēli
27.02.2015. 17:03Projektam ir jātop - tikai valdībai ir nepārprotami saprotami jāskaidro spēles noteikumi- lai nav pārpratumu - sadalītie īpašumi iespējams ir īpaša kategorija, kurai vajag relāus risinājumus-taisnīgu kompensāciju vai taisnīgu izvēli īpašumu apmaiņai - to Satiksmes ministrijai ir jāspēj nodrošināt, tad nebūs problēmu- prasām skaidri saprotamus spēles noteikumus!Prasām!
26.02.2015. 08:38
»
dermfis
markas taisnība gadījumā tāda ka piedrāzt šo valsti un konfiscētājus lai maksā miljonu vai begta ēzeļa ausis zem deguna gaidiet
dumš kā zābaks.
dermfis
25.02.2015. 22:13markas taisnība gadījumā tāda ka piedrāzt šo valsti un konfiscētājus lai maksā miljonu vai begta ēzeļa ausis zem deguna gaidiet ... .
dermfis
25.02.2015. 22:13»
zemnieks
Kad pie mums kādam ir taisnīgi kompensējuši atņemto īpašumu? Vienīgi shēmotājiem. Novērtēs vienkārši - tajā vietā īpašums neko daudz nemaksā, jo tur būs dzelzceļš. Mēs tikai varam gribēt, lai izmaksātu ēkas atjaunošanas vērtību uzbūvēšanai citā vietā visiem 300m skartajā zonā. Tad jau sanāks dubulta...
markas taisnība gadījumā tāda ka piedrāzt šo valsti un konfiscētājus lai maksā miljonu vai begta ēzeļa ausis zem deguna gaidiet ...
Kalevioegam - somu sāma radiniekam :)
25.02.2015. 20:27Par komentu 23.02.2015.
Tiešām IZCILS komentārs!! Piekrītu katram vārdam, loģika neapgāžama, un uzrakstīts arī - patiesi AR SMEĶI!! :)
Bravo!
BET - žēl, no tiesas ļoti ŽĒĒĒL, ka šis viss tā arī kaut kur mēslainē nogrims.. :( Visi mūsu domu graudi, šaubas, atrastās melkulības un melīgie "fakti", vēlāk jau pat acīmredzamās nelikumības, shēmošanas, prastas un sarežģītas zagšanas utt., - tas VISS, diemžēl, nogrims un pazudīs nebūtības mēslainē.. :(((( Jo diemžēl vismaz ES personīgi neredzu, KĀ būtu iespējams visu šo BURTISKI KLIEDZOŠO VĀJPRĀTU apturēt/pārtraukt/pārdomāt utt.!!!..
Skumji. :(
Izcils komentārs!!!
25.02.2015. 20:25»
Kalevioegs, somu sāma radinieks
Katrā iestādē un uzņēmumā atrodas kāds kropli dzimis projekts, kuru sauc par Smirdoni. Tas ir tik greizs no sākta gala, apaudzis ar ierēdņu, mazo cilvēku ar kastīšveida sapņiem, ciešanām un cerībām ("prēmija", "bonuss", "viegli komandējumi", "ērti pieejamas atskaides ministrijas vadībai, kuras var kapitalizēt...
Tiešām IZCILS komentārs!! Piekrītu katram vārdam, loģika neapgāžama, un uzrakstīts arī - patiesi AR SMEĶI!! :)
Bravo!
BET - žēl, no tiesas ļoti ŽĒĒĒL, ka šis viss tā arī kaut kur mēslainē nogrims.. :( Visi mūsu domu graudi, šaubas, atrastās melkulības un melīgie "fakti", vēlāk jau pat acīmredzamās nelikumības, shēmošanas, prastas un sarežģītas zagšanas utt., - tas VISS, diemžēl, nogrims un pazudīs nebūtības mēslainē.. :(((( Jo diemžēl vismaz ES personīgi neredzu, KĀ būtu iespējams visu šo BURTISKI KLIEDZOŠO VĀJPRĀTU apturēt/pārtraukt/pārdomāt utt.!!!..
Skumji. :(
25.02.2015. 05:36
»
fadrgis
murgi privātais īpašums tomēr esot viņiem svēts kamēr paši rīkojas kā hitlers ar staļinu nacionalizē saviem projektiem dedzīgi
dumš kā zābaks.
fadrgis
24.02.2015. 11:45murgi privātais īpašums tomēr esot viņiem svēts kamēr paši rīkojas kā hitlers ar staļinu nacionalizē saviem projektiem dedzīgi ...
fadrgis
24.02.2015. 11:44»
Fēlis
Jebkurš dzelzceļnieks jums pateiks- dievs pasarg no mēra un rail baltik! ,,Atbildīgās'' personas trīc lielā kampiena gaidās un ignorē jebkādu loģiku. Tā būs Latvijas panama. RB nav absolūti nekāda finansiāla pamatojuma. Nebūs tur ne dotējamās pasažieru, ne pelnošās kravu plūsmas, toties būs uzturēšanas...
murgi privātais īpašums tomēr esot viņiem svēts kamēr paši rīkojas kā hitlers ar staļinu nacionalizē saviem projektiem dedzīgi ...
Stroncijs
24.02.2015. 09:48»
aha
Un tas projekts SPECIĀLI ir tā plānots, lai skartu PĒC IESPĒJAS daudz zemnieku īpašumus un dalītu tos TIEŠI UZ PUSĒM...
Šādi pasākumi nav iedzīvotāju interesēs. Tikai formāli tiem dod iespēju iesniegt priekšlikumus..bet likums un MK noteikumi paredz, ka šie priekšlikumi nav jānem vērā..
Tā ka viss būs kā parasti - ātrāk vajadzēja pārdot šo īpašumus, kam tagad nav vērtība un mukt, kur kājas nes un acis rāda..
aha
24.02.2015. 09:32»
kas notiks ar pardalitajām zemēm?
Par nojaucamajām mājām ir tikai puse bēdas - vienreiz nojauc, saņem kompensāciju un lasies prom uz īriju bez dzimtas īpašuma un bez visa kas daudzu desmitu gadu laika ir iekopts...
Un tas projekts SPECIĀLI ir tā plānots, lai skartu PĒC IESPĒJAS daudz zemnieku īpašumus un dalītu tos TIEŠI UZ PUSĒM.
Un par latvju tautas interesēm vispār nav domāts. Nu bet protams, ka dzimtas īpašuma (visticamāk, svēti pussabrukušas mājas un ekoloģiski aizaugušu lauku) atsavināšana ir GALVENAIS
?!
24.02.2015. 05:49»
Saulkalne
Izskatās, ka Saulkalē diezgan daudz mājām pāri tas ies - arī mūsu īpašumam. Es saprotu, ka modernizācija ir vajadzīga un es pilnība to saprotu, bet tikai ceru, ka tad zemju un māju īpašniekiem tas tiks arī komepnsēts un nav problēma tad pārcelties citur, bet kā jau Latvijā notiek uz papīra kompensācija...
kada modernizācija??! tas viss ir viens liels apmāns, tikai lai atkostu kaut ko no Eiropas pīrāga - sadalītu savējiem, "apgūtu", bet kas pēc tam par sastrādāto atbildēs - lai taču "stulbā tauta" maksā.
http://pietiek.com/raksti/deputatu_pieprasijums_norada_uz_sagrozitiem_datiem_un_divainibam_saistiba_ar__rail_baltica__projektu
Saulkalne
24.02.2015. 04:47Izskatās, ka Saulkalē diezgan daudz mājām pāri tas ies - arī mūsu īpašumam. Es saprotu, ka modernizācija ir vajadzīga un es pilnība to saprotu, bet tikai ceru, ka tad zemju un māju īpašniekiem tas tiks arī komepnsēts un nav problēma tad pārcelties citur, bet kā jau Latvijā notiek uz papīra kompensācija jau būs, bet tikai to nesaņems tie, kam tā pienāķtos.
bez emocijām
24.02.2015. 03:23iepazīstieties ar pētījumu, balstoties uz kuru tagad tiek virzīts šis projekts - ekonomiskā pamatojuma šim projektam nav! Pat ar sagrozītiem datiem - mākslīgi paaugstinot iedzīvotāju skaita prognozes un saimnieciskās aktivitātes līmeni reģionā, pieskaitot klāt visus iespējamos netiešos ieguvumus no projekta un ignorējot visus, gan tiešos, gan netiešos zaudējumus no projekta - PROJEKTS TIK UN TĀ NESANĀK EKONOMISKI PAMATOTS!...
Ekonomiski pamatots un izdevīgs tas būs tikai šī projekta īstenotājiem - lai pakamptu un sadalītu Eiropas naudu. Kāpēc arī visa šī ciniskā projekta virzīšana notiek. Kas notiks pēc tam ar šo projektu, kā mēs to uzturēsiem - lai sāp galva citiem.
Eiropai šis projekts ir vajadzīgs, lai ērtāk varētu pumpēt projām mūsu darbaspēku, bet uz šejieni - lai ērtāk varētu organizēt un sūtīt migrantus, kuri pārpilda dienvideiropu un Vāciju, bet šeit zeme stāv tukša.
Tāpēc arī lielais Eiropas solītais līdzfinansējums. Vai kads tiešām domāja,ka tur nodarbojas ar labdarību, un dos naudu ekonomiski nepamatotam projektam, lai tikai palīdzētu Baltijas valstīm? :)
Nords
23.02.2015. 18:05»
Kalevioegs, somu sāma radinieks
Par ieguvumu LV iedzīvotājiem to saprātīgākā daļa nešaubās. Problēma ir tā un tā nogalēs šo "projektu", ka nav saprotamu, uzticamu atbilžu uz iedzīvotāju jautājumiem. Kaut kādas neprecīzas kartes, kaut kādas pirksti gaisā intervijas: Vasjuki kas Vasjuki
Vēl jau savu viedokli nav pauduši: lidosta - varbūt baidās no Satiksmes ministrijas (interesanti, cik ēkas jānojauc lidostas teritorijā - varbūt būs virs ēkām pārvads??), klusē arī Ušakovs, kā nekā - ostas valdē, vairāk naudas būs.
Satiksmes ministrijas vārdā, samērā nicīgi, runā tikai kāds bijušais aviācijas eksperts Linkaitis, un galvenais runasvīrs Balgalis nu jau sola visiem vēl paralēlu vietējo dzelzceļu. Cik viņiem var ticēt?
vecais spekulants
23.02.2015. 17:55»
latvietis
Jefiņ, pārstāj skatīties krievijas zombijkanālus, galīgi dulns esi palicis. Krievijas trnazīts vairāk ir viņiem pašiem vajadzēigs, nekā mums , latviešiem. Te tikai daži naudasmaisi ar tranzītu nopelna un pat nodokļus nemaksā, Rīgas osta - anomālā zona
Rigas ostai ir ar likumu aizliegts maksat nodoklus Valsts budeta...
vēl
23.02.2015. 17:22Kaut ko idiotiskāku un kaitnieciskāku valsts ekonomikai grūti atrast, ja nu vienīgi pusjukušo Daugabas-Dņepras bagarētājus. Pie Baltijas depopulācijas NEKĀDS vilciens nav vajadzīgs! Pēdējos gados ir nojauktas n-tās dzelzceļa līnijas Latvijā savas nerentabilitātes dēl. Latvija kļūst par mazapdzīvotu valsti - kam ta dzelceļa infrastruktūra? Ja Latvijas neatkarība atnestu uzplaukumu, un šodien šeit dzīvotu ap 10-20 miljonu iedzīvotāju, kā tas ir Eiropas centrā, tad šāds dzelceļš būtu pašsaprotams. Šodien šis projekts atspoguļo varas idiotisma apogeju!
Kalevioegs, somu sāma radinieks
23.02.2015. 11:55»
suņa murģelis
exactly! LV zemesgrāmatās mūžīgi iezīmētais sveštautu apgrūtinājums un piešmurgātā vide, projekā, kurš nekalpos LV pamattautas interesēm
Par ieguvumu LV iedzīvotājiem to saprātīgākā daļa nešaubās. Problēma ir tā un tā nogalēs šo "projektu", ka nav saprotamu, uzticamu atbilžu uz iedzīvotāju jautājumiem. Kaut kādas neprecīzas kartes, kaut kādas pirksti gaisā intervijas: Vasjuki kas Vasjuki.
suņa murģelis
23.02.2015. 10:59»
Kalevioegs, somu sāma radinieks
Katrā iestādē un uzņēmumā atrodas kāds kropli dzimis projekts, kuru sauc par Smirdoni. Tas ir tik greizs no sākta gala, apaudzis ar ierēdņu, mazo cilvēku ar kastīšveida sapņiem, ciešanām un cerībām ("prēmija", "bonuss", "viegli komandējumi", "ērti pieejamas atskaides ministrijas vadībai, kuras var kapitalizēt...
exactly! LV zemesgrāmatās mūžīgi iezīmētais sveštautu apgrūtinājums un piešmurgātā vide, projekā, kurš nekalpos LV pamattautas interesēm!
suņa murģelis
23.02.2015. 10:57»
vecais nīgrais onkulis
Nu tūliņ sāksies. Mums neko nevajag (ja neskaita pabalstus), tikai ne manā kūtspakaļā utt. utjpr...
notrausu aš aizkustinājuma asariņu nēzdodziņā! nu Pietuku Kustiņš otdihajet! par Ķeguma būvi, kas tapa uz Latvijas tautas (valsts obligāciju iepirkuma) un svensonu naudas bāzes piešprices laikam neko nezini! tomēr tas netraucē vietējiem LE valdēs salīdušajiem matemātikas učukiem iz provinces par špani no tevis, vecopap', noplēst 3- kāršu piķi! saviem bērniem un mazbērniem tu sociālismu būvēji LPSR! taj paaudzei arī spēks kaulos bija, bet tā saprašana gan ne! vientieši! :)
viesturs
23.02.2015. 10:44»
iedzimtā
Karte ir nepareiza. Dzelzceļš ies gar bausku. Un vietējā satiksmē viņš neiekļausies, ja nu vienīgi visi cītīgi brauks no Salaspils uz BAUSKU. Mums noteikti derētu jauns dzelzceļš ar kuru mēs aborigēnu kaut kur varētu aizbraukt šis piedāvā aizbraukt uz Kauņas nomali , un Talinas nomali...
A kur tu kartē redzi staciju "Salaspils" un "Bauska" arī nav paredzēta !
:)
23.02.2015. 09:51Vispār jau pētnieciskie žurnālisti varētu iegriezties šī projekta darba grupas sēdē....
23.02.2015. 09:29
»
famdris
gudrāk būtu bijis ņemt rubika metro nevis tagad jauno murgaino projektu eiropas komitejas dāvāto
dumš kā zābaks.
kapēc ne ātrgaitas autoceļi?
23.02.2015. 08:55Poļi par ES naudiņam isā laikā ir sabūvējuši loti daudz un kvalitatīvus autoceļus, tai skaitā arī ātrgaitas autobāņus.
Nu kamdēļ gan letiņi ir tik stulbi, ka taisās būvēt dzelzceļu, kas LR iedzīvotajiem labumu nedos, tikai apgrūtinajumus, bet autoceļu būvniecībai netiek veltīta nekāda uzmanība?
Vai vispirs nevajadzēja sabūvēt normālus autoceļus un tikai tad domāt par dzelzceļu?
Mīļie ministriju ieredņi un ministri! tas taču ari Jums būtu izdevīgāk, jo par autoceļu būvniecību nomufļīt otkatus būtu daudz vienkāršāk, arī vietējiem cilvēkiem daudz darba atrastos, nekā būvejot dzelzceļu, kuru jau nu gan pamatā būvēs lielās ārvalstu kompānijas.
Hm
23.02.2015. 08:54Kāpēc LL klusē par Latvenergo projektu "Kurzemes loks - 1,2,3". Kurā viss notiek čiki-briki, kurā Latvenergo pārkāpi likumus un MK noteikumus, un kuru vldība pasludina par Valsts nozīmes būvi, ar ko ierobežo savas valsts pilsoņu tiesības apstrīdēt šīs būves novietojumu dabā!!!
kartējiem megaprojektiem jā - bez domāšanas!
23.02.2015. 08:46»
Kamielis
Jādara viss, lai diskreditētu šo projektu un paliktu tikai pie krievu standartiem, vajadzības gadījumā būs vieglāk un ātrāk ievest tankus un citu smago tehniku "krievu pasaulē
Nē. Tieši pretēji. Ir jadara viss iespējamais, lai par superdārgu naudu mēs uzliktu sev tādus apgrūtinājumus, kurus Latvija līdz šim vēl nav pieredzējusi.
Turklāt bez redzama ieguvuma Latvijas iedzīvotājiem.
kas notiks ar pardalitajām zemēm?
23.02.2015. 08:43Par nojaucamajām mājām ir tikai puse bēdas - vienreiz nojauc, saņem kompensāciju un lasies prom uz īriju bez dzimtas īpašuma un bez visa kas daudzu desmitu gadu laika ir iekopts.
Cita lieta cik zemes īpašumus šis dzelzceļš pārdalīs uz pusēm? Skaidrs ka pilnīgi visus, kurus šķērsos.
Kas notiks ar atdalīto pusi? Skaidrs ka zemniekam to apsaimniekot un apkopt vairs nebūs iespējams jo šērsot šo dzelzceļu tik vienkārši nevarēs. Te nebūs viena līmeņa pārbrauktuves, būs vai nu tilts vai tunelis. Cik tādus ir planots visā Latvija uzbūvēt? Ja zemniekam uz sava lauka otru galu ir jābrauc ar līkumu caur pārbrauktuvi 20km (loti optimistiski) vai 50km (jau reālak), tad viņš par tā lauka apsaimniekosanu var aizmirst.
Kurš to visu kompensēs?
Kamielis
23.02.2015. 08:29Jādara viss, lai diskreditētu šo projektu un paliktu tikai pie krievu standartiem, vajadzības gadījumā būs vieglāk un ātrāk ievest tankus un citu smago tehniku "krievu pasaulē".
Kalevioegs, somu sāma radinieks
23.02.2015. 08:20Katrā iestādē un uzņēmumā atrodas kāds kropli dzimis projekts, kuru sauc par Smirdoni. Tas ir tik greizs no sākta gala, apaudzis ar ierēdņu, mazo cilvēku ar kastīšveida sapņiem, ciešanām un cerībām ("prēmija", "bonuss", "viegli komandējumi", "ērti pieejamas atskaides ministrijas vadībai, kuras var kapitalizēt savam darbam") , ka nav izkustināms ne no vietas un ministriju politiskā vadība šo karsto kartupeli cenšas aprakt sētmalē. Jo tik lielas un tālas lietas plānot grūti, tas sniedzas vēl pēc vēlēšanām, tante Bauskā tās nesaprot un sievasmātei ar šito nepaleposies. Tikmēr gadi iet, Eiropa, kurai vajag iekšējus savienojumus drošībai no psihā, taču Latvijas tranzītu barojošā Krievijas lāča – Eiropa atsūta britu putrasģīmjus Aecom, kuri starp vakariņām Vincentā un brokastīm Ozīrī kaut ko "izpēta", cenšoties nesajaukt Lietuvas galvaspilsētu Rīgu ar Latvijas pilsētu Pērnavu. Smirdonis tikmēr kaktā un powerpointā smako. Tad, bungu rīboņa, pērkoņa ratos atbrauc nākamais ministrijas speciālistu iesaukums, jauni, no tāliem Latvijas laukiem Rīgā savu laimi kalt ieradušies, šo - to pamācījušies, ar ideāliem sirdī un izkustina Smirdonīti tiktāl, ka ar veiklu konsultantu un telpiskās plānošanas ekspertu palīdziņu, Smirdonītis iziet tautās- viss tāds, dzimis kropls, nepārdomāts, nepaskaidrots, tik daudz noklusētā par svarīgo un tā mērķiem, iziet tautās Smirdonītis un neviens arī tur ar viņu draudzēties negrib, visu tādu samuģītu, nepaskaidrotu, neatbildētu. Piemēram, kāda ir VAS "Latvijas Dzelzceļš" pozīcija šajā jautājumā? Kāpēc viņi klusē? Tas būs konkurējošais uzņēmums, kuram piederēs divas šauras sliedes? Kāpēc klusē ostas? Kur vides aktīvisti? Kur uzticami inženieri? Kas šis par acis blisinošu birokrātu un roķeles berzējošu pilnsabiedrību karnevālu?
famdris
23.02.2015. 07:56gudrāk būtu bijis ņemt rubika metro nevis tagad jauno murgaino projektu eiropas komitejas dāvāto ...
famdris
23.02.2015. 07:55gudrāk būtu bijis ņemt rubika metro nevis tagad jauno murgaino projektu eiropas komitejas dāvāto ...
famdris
23.02.2015. 07:55gudrāk būtu bijis ņemt rubika metro nevis tagad jauno murgaino projektu eiropas komitejas dāvāto ...
famdris
23.02.2015. 07:55gudrāk būtu bijis ņemt rubika metro nevis tagad jauno murgaino projektu eiropas komitejas dāvāto ...
famdris
23.02.2015. 07:54gudrāk būtu bijis ņemt rubika metro nevis tagad jauno murgaino projektu eiropas komitejas dāvāto ...
famdris
23.02.2015. 07:53»
derdz
es esmu sabiedrība un manai sabiedrībai ir vajadzība, ka šādā veidā rail baltic dzelceļa panākšana nav vajadzīga
gudrāk būtu bijis ņemt rubika metro nevis tagad jauno murgaino projektu eiropas komitejas dāvāto ...
iedzimtā
23.02.2015. 06:12Karte ir nepareiza. Dzelzceļš ies gar bausku. Un vietējā satiksmē viņš neiekļausies, ja nu vienīgi visi cītīgi brauks no Salaspils uz BAUSKU. Mums noteikti derētu jauns dzelzceļš ar kuru mēs aborigēnu kaut kur varētu aizbraukt šis piedāvā aizbraukt uz Kauņas nomali , un Talinas nomali.
Tas priekš tiem kas saka ka mums neko nevajag.
Juatājums ko mums tas dos
Es jau tagad varu aibraukt uz Viļnu Varšavu un Tallinu, netaisot liekus līkumus. Nekādu Helsinku tai maršrutā nav papētiet dokumnetus, tur ir Vilciens Talllina- Kauņa( Vai Viļņa leiši vēl strīdas),
latvietis
23.02.2015. 05:32»
vecais nīgrais onkulis
Nu tūliņ sāksies. Mums neko nevajag (ja neskaita pabalstus), tikai ne manā kūtspakaļā utt. utjpr...
Jefiņ, pārstāj skatīties krievijas zombijkanālus, galīgi dulns esi palicis. Krievijas trnazīts vairāk ir viņiem pašiem vajadzēigs, nekā mums , latviešiem. Te tikai daži naudasmaisi ar tranzītu nopelna un pat nodokļus nemaksā, Rīgas osta - anomālā zona.
vecais nīgrais onkulis
23.02.2015. 05:07»
viesturs
Pārfrāzējot zināmo dziesmu - vakar zinātnieks un pētnieks.... Vakar dzīvoju pie dabas zaļā meža planu un upes ielokā, bet šodien man RB projekts piedāvā sliedes gar manas mājas paksi ! Un neviens likums man šo zaudējumu nevar kompensēt...
Nu tūliņ sāksies. Mums neko nevajag (ja neskaita pabalstus), tikai ne manā kūtspakaļā utt. utjpr.
Rīgas Orlas dzc. uzcēla 1861. gadā. Mēs vel tagad braucam pa to. Un vēl brauksim. Vismaz 80% tranzīta (bez kā mēs vispār būtu dziļā dē) arī brauc pa šo dzc. Domājat, ka toreiz kāds "Indranu tēvs" neraudāja par purvaino pļavas stūri?
Ne jau sev mēs celsim šo ceļu, bet bērniem un mazbērniem
vecais nīgrais onkulis
23.02.2015. 05:05»
tunelis
Kā patīk tunelis Railbaltica caur Āgenskalnu???zem visapdzīvotākās sun sakoptākās tā daļas. No Torņkalna līdz Zasulaukam paréli mazajai Nometņu ielai
Londonā metro tuneļus saraka jau 19.gs. Un tāpēc jau tā ir Londona.
Bet letiņiem jau tikai pastalās "tūdaliņ tāgadiņ" uzlekt, un prom uz Londonu tualetes berzt.
hihi
23.02.2015. 04:40»
juris
Pabraukā,jampampiņ,pa Eiropu un paskaties,kādi ir dzezceļi....Tu vēl dzīvo 19.gadsimtā
Protams. Uztaisīsim somiem dzelzceļu, lai viņiem pa Latviju nav jābraukā 19. gs. apstākļos. Lai jūtas kā mājās. Kam mēs vēl kaut ko varētu uzbūvēt? Pārāk zaļa un klusa vēl tā Latvija. Kad gribēja rakt metro Rīgā, revolūcija gandrīz izcēlās. Tagad padzīs zem Rīgas ātrgaitas dzelzceļu un būs labi. Virtuālās sabiedriskās intereses un kaut kādas darba vietas laukos visu atsvērs, vai ne?